Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osaatko nauttia kylmästä ja pimeästä?

Vierailija
04.11.2020 |

Minä en osannut.

M. 55
Bangkok

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, osaan. Kyllähän tämä pimeä aika väsyttää, mutta pidän silti tästäkin vuodenajasta, niin kuin kaikista muistakin.

Vierailija
2/28 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan. Mun lempi vuodenajat on talvi ja syksy. Kaikki sujuu hyvin eikä mikään oikeastaan suuremmin vituttele. Kesä on aina yhtä selviytymistaistelua, kun aina on kuuma ja hiki ja ötököitä ja aurinko paistaa silmiin jne...

Vierailija
4/28 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan. Lemppari vuodenajat ovat syksy ja talvi. Kynttilät palamaan ja villasukat jalkaan.

Vierailija
5/28 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Osaan nauttia helteestä. 

Vierailija
6/28 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan. Lemppari vuodenajat ovat syksy ja talvi. Kynttilät palamaan ja villasukat jalkaan.

Eli et nauti kylmästä. 

Vierailija
7/28 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin! On pimeää ja voi kulkea pipa silmillä, huppu päässä. Pääsee kaikkien puolituttujen ohi lenkillä niin, ettei tarvitse jäädä sanalle.

Vierailija
8/28 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et nauti kylmästä. 

En ole tuo, jolle vastasit, mutta kylmästä ilmasta voi nauttia niin, ettei itse palele. Mä tykkään kovastakin pakkasesta, mutta ei se sitä tarkoita, että haluaisin palella.

Vierailija
9/28 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et nauti kylmästä. 

Tuolla logiikalla lämpimästi pukeutuminen talvipakkasilla on jotain itsepetosta.

Vierailija
10/28 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et nauti kylmästä. 

En ole tuo, jolle vastasit, mutta kylmästä ilmasta voi nauttia niin, ettei itse palele. Mä tykkään kovastakin pakkasesta, mutta ei se sitä tarkoita, että haluaisin palella.

Juuri näin. Itse tykkään pakkasesta mutta niin että on lämmintä päällä. Ihan lempparijuttuni on lähteä talvikävelylle kun on paljon lunta ja 20-25 astetta pakkasta. Kun on oikein pukeutunut niin ei tule kylmä. On ihanaa kun lumi narskuu kenkien alla ja ilma on raikas ja pakkanen pistelee kasvoja. Valitettavasti täällä pääkaupunkiseudulla tuollaisia talvikelejä ei enää ole.

Vierailija
11/28 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
12/28 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pimeässä parvekkeella maistuu salaa nautittuna kylmä siideri.

Vierailija
13/28 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, nautin talvesta suuresti.

Vierailija
14/28 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan on lunta, niin joo. +5 ja vesisade, niin ei.

Vierailija
15/28 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää kesästä.

Vierailija
16/28 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä mitä nautittavaa siinä on. Tykkään kyllä syksystä ja talvesta, kun ei ole ihan pimeää.

Vierailija
17/28 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan. Olen virkeimmilläni syksyllä ja saan aikaan paljon enemmän kuin esimerkiksi keväällä. Nukun hyvin, nautin pimeydestä ja pitkistä illoista, sateen ropinasta ja kaikesta. Äsken kävin taas ostamassa itselleni ihania lämpimiä vaatteita ja löysin uuden kevytuntuvatakinkin, vaikka en sellaista edes etsinyt, kun vanhojakin on. Kivpilla vaatteilla on kiva olla myös ulkona. On ihana lämmittää puilla lämpiävä sauna tai takka ja istua möllöttää vaan tai tehdä palapeliä takan edessä.

Tykkään myös talvesta ja perheemme aloittaa sen yleensä viimeistään arin viikon joululomalla lapissa. Hiihdämme, laskettelemme, lumikenkäilemme ja nautimme ihan täysillä.

Kevät ja kesäkin ovat ihania omalla tavallaan.

Vierailija
18/28 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Lapin sinisessä hämyssä ja lumessa menee viikko mutta tämä etelä-Suomen harmaus on tappavaa. Olen jo nyt parissa viikossa pitkästynyt täysin.

Vierailija
19/28 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää kun syksyllä vaan sataa, tuulee ja on pimeää ja synkkää yleensä. ☂️☔🌂💧💧💧💨🍂🍁☹

Vierailija
20/28 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvi on kivaa ainakin Lapissa. ☃️⛄