Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osaatko nauttia kylmästä ja pimeästä?

Vierailija
04.11.2020 |

Minä en osannut.

M. 55
Bangkok

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun todella on pimeää niin se vasta kaunista onkin. Tästä ajasta kyllä tykkään, mutta ilman sateita. Se tunne, kun on raitis ilma. Aah!

Vierailija
22/28 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan nauttia syksystä ja talvesta. Tietenkin.

Olen asunut vuosia maassa, jossa ei oikeastaan kylmää ja märkää tullut, saati lunta ja pakkasta, ja se oli tylsää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tänä vuonna on taas tuo pimeys iskenyt päälle oikein kunnolla ja väsyttää koko ajan. Koitan napsia vitamiineja ja ulkoilla tuolla "valoisassa". Minun astmani ei oikein pidä ulkoilusta tosi kylmällä, joten en siksikään kaipaa superpakkasia. Normitalvella on sentään voinut uppoutua harrastuksiin ja tapahtumiin, mutta nyt kiitos Koronan, nekin on peruttu.

Vierailija
24/28 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään syksystä sateineen ja tuulineen, talven ja lumen tulo pilaa hyvän pimeyden, talvesta en pidä. Kevään ja kesän valoisuus ja lämpö kelpaavat minulle kyllä.

Vierailija
25/28 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kylmä ja palelee, kädet jäätyy heti jos käsineet jättää. Ei näe mitään.

Vierailija
26/28 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä kesästä yhtään. Luminen talvi on parasta! Pimeys näin syksyllä kun ei ole lunta on vähän uuvuttavaa mutta kyllä tähän tottuu.

Vierailija
27/28 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaan. Lemppari vuodenajat ovat syksy ja talvi. Kynttilät palamaan ja villasukat jalkaan.

Eli et nauti kylmästä. 

En ole tuo, jolle vastasit, mutta kylmästä ilmasta voi nauttia niin, ettei itse palele. Mä tykkään kovastakin pakkasesta, mutta ei se sitä tarkoita, että haluaisin palella.

Juuri näin. Itse tykkään pakkasesta mutta niin että on lämmintä päällä. Ihan lempparijuttuni on lähteä talvikävelylle kun on paljon lunta ja 20-25 astetta pakkasta. Kun on oikein pukeutunut niin ei tule kylmä. On ihanaa kun lumi narskuu kenkien alla ja ilma on raikas ja pakkanen pistelee kasvoja. Valitettavasti täällä pääkaupunkiseudulla tuollaisia talvikelejä ei enää ole.

Ihan turha sanoa, että tykkää kylmästä, jos ei kuitenkaan halua, että itsellä on kylmä. 

Vierailija
28/28 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tekis mieli muuttaa kuubaan