Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei helv...i! olen koko päivän rallatellut menemään ylimääräinen sukka lahkeessa!

Vierailija
19.02.2014 |

:D :DIhmettelin että mikä himskatti siellä lahkeessa on, niin sukkahan se sieltä pilkisti :D Muille sattunut jotain yhtä typerää?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/28 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 23:15"]

mulla oli kerran sukkahouaut housujen sisalla. illalla vasta huomasin! vaikka olivat perseen kohdalta kivasti mytylllä ..(ja jalka osat lahkeesaa)

[/quote]

Mulle käynyt sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama on sattunut ja kerran kotihousujen haaruksissa oli likaiset pikkarit.

Vierailija
4/28 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli kerran sukkahouaut housujen sisalla. illalla vasta huomasin! vaikka olivat perseen kohdalta kivasti mytylllä ..(ja jalka osat lahkeesaa)

Vierailija
5/28 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut hyvähän se oli että nyt löytyi eikä pudonnut maailmalle, vai mitä? :)

Vierailija
6/28 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D No ei helvata, ihmettelin kun työkaveri katseli mun lahkeita silleen pitkään ja katoin kyllä itsekin, mutta nyt vasta tajusin.Pitäis laihduttaa vissiin et näkisin nilkkoihin asti :D

ap

Vierailija
7/28 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla eräänä aamuna autokatoksessa ihmettelin mikä polvitaipeessa kiristää, oli vielä pimeää eikä ketään näkyvissä, vedin housut polviin ja sukkahan sielä.

Vierailija
8/28 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mua kiinnostaa tuo rallattelu. Mikä sävellaji ja mitä rallatit? ihan koko päivänkö, vai pidit veskipaussit äänettömänä?

Vierailija
9/28 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 23:15"]

[/quote]

No eiks se näkyny :O Siis muille ihmisille? :D Hirveet peräpukamat.

ap

Vierailija
10/28 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana :) 

Ukolla tänään K-raudassa ylimääräiset kalsarit lahkeessa, onneksi pysyivät farkun lahkeessa kotiin saakka...no, on ittelläkin vastaavaa sattunut, pikkarit kans liikkeellä ja side oli kerran päässyt irti pöksyistä omille teilleen, enkä ymmärrä, että miten...;D

Vierailija
11/28 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus jotain ihmeellistä kautta päätynyt sukka sukkahousuihin (siis ihon ja housujen väliin, näkyy selvästi).Tajusin vasta ulkoilmoilla peilistä että mikäs helvetin möykky tuolla sääressä menee :D enkä päässyt ottamaan sitä pois kovin piankaan...

Vierailija
12/28 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläpä mitään. Mulla oli joskus teininä sellainen olkilaukku ja olin huidellut stadissa se olkapäillä keikkuen. Ja yhdessä oljessa roikkui iloisesti valkoinen nilkkasukka. Likainen tietysti.

Vierailija
13/28 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla joskus kesällä likaiset pikkuhousut roikkumaan farkkushortsien takataskuun. Oikein näkyvästi vielä, paskaiset pikkarit keikkui takareidessä ja minä tyytyväisenä viiletin pitkin kaupunkia... Hävettää vieläkin vaikka tästä on jo kaksi vuotta.

Vierailija
14/28 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Reps* :D :D

Vierailija
15/28 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuhan noita, itse oon rallatellut koko päivän paita väärinpäin päällä, mukava huomata vasta kotona... :D

Vierailija
16/28 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mulle on käynyt toi sama. Viikko sitten olin shoppailemassa (yksin). Stadiumin jonossa eräs ystävällinen nainen huomautti mun takin takapuolessa riippuneesta pyykkipojasta! Kiitos kuopukseni..

Vierailija
17/28 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein nuorena iltasiivouksia. Yhtenä iltana oli kiire pirskeisiin, olin ottanut vaihtovaatteet messiin. Olin jo vaihtanut vaatteet, kun tuli vielä joku pikku nakki hoidettavaksi. Vetäisin hanskat käteen ja hoisin homman ja eikun baanalle. Oli kesä ja mulla oli farkut, toppi, korkokengät ja sellainen lyhyt hapsutakki päällä. Ihmiset katselivat, tunsin olevani oikein hyvännäköinen. Pirskeisiin päästyäni kaverini kysyi, et miks sulla roikkuu perstaskusta keltaiset, paksut kumihanskat.

No muodin vuoksi, perkele.

Ei kun siks kun housujen takataskusta ne pistin aina roikkumaan, et ne kuivuu siinä samalla, kun imuroin  ja rutiinilla nytkin olin ne sinne laittanut.

Vierailija
18/28 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hekottelen täällä, kun muut yrittää nukkua. Ittelle ei oo sattunut kuin vain juoponnappeja.

Vierailija
19/28 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt samoin. Paitsi että se sukka putosi lahkeesta lattialle ja kaveri sitten ihmetteli että kenen sukka tuossa lattialla on? Tunnistin omakseni, sillä se oli vielä kaiken lisäksi sellainen värikäs hirvitys.

Vierailija
20/28 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kerran Helsingissä kaverillani kylässä viikonlopun, ja kun tällainen maalainen kerran käy Helsingissä niin kaveri tietysti halusi esitellä mulle kaikki paikat ja kaikki kaverinsa. Tulin kaupunkiin alkuyöstä ja heti aamusta oli tarkoitus lähteä kiertämään kaupunkia.

mä tietysti nukuin pommiin kun olin niin väsynyt lyhyen yön jäljiltä, ja tuli vähän kiire lähtö. Koko päivä viiletettiin menemään, tavattiin kaikki mahdolliset ja päädyttiin illaksi vielä kotipileiden kautta baariinkin.

Yöllä sitten takaisin kaverille, ja siinä kun rupesin laittamaan itseäni yökuntoon, huomasin, että A) mulla oli paksut sukkahousut mytyssä farkkujen sisällä niin että näytti että toinen puoli lantiosta on 3x isompi kun toinen ja B) mulla ei ole kulmakarvoja. Siihen aikaan ajelin kulmat pois ja maalasin tilalle, ja aamulla kiireessä olin unohtanut maalata. Näytin ihan järkyttävältä.

Kaveri totesi että oli huomannut kyllä jo lähteissä että mulla ei ole kulmia, mutta ajatellut että Se on varmaan joku ruma landetrendi, eikä ollut viitsinyt kritisoida :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän