Ostaako joku oikeasti noita proteiinirahkoja?
Proteiinia 13g, 0% rasvaa. Mutta niissä on helkustisti SOKERIA!
Pakkauskoko 160g.
Ravintosisältö/100:
Energiaa 82 kcal
Rasvaa 0.1g
Hiilihydraatteja 11,9g josta sokereita 11,4g
Ravintokuitua 0,2g
Proteiinia 8,2g
Suolaa 0,15g
Kalsiumia 110mg
Että se siitä terveellisestä ;)
Kommentit (18)
kaikissa rahkoissa on proteiinia, paljon. ei ole olemassa proteiinitonta rahkaa. sokerin määrän voi katsoa tuoteselosteesta ja ostaa vaikka sokeritonta rahkaa.
joten kyllä ,kaikki jotka ostavat rahkaa ostavat proteiinirahkaa.
onko tämä mielestäsi huijausta?
Äsken kävin kaupassa ja Arlan uutuudet oli viimeisellä myyntipäivällä ja punaisella lapulla. Eli ilmeisesti lähisittarini asiakkaat eivät ole kohderyhmää.
Ostin kerran protskurahkan mutta oli todella pahaa eli en osta toista kertaa.
En noita, mutta profeel rahkoja ja etenkin jogurtteja ostan. Tiedän, että niissä on paljon sokeria, mutta vähemmän kuin perus maustetuissa.
Ostan joskus, kun haluttaa makeaa. Sen verran olen hoikkanen, että kestää syödä tuollaisia joskus. Jogurtista en pidä, mutta jotkut proteiinirahkat on niin makeita, kuin jälkkäri
Kyllä työpaikan akat syövät. En tosin tiedä ovatka ostaneet.
Kyllä minä ainakin pidän sokerista. Ostan välillä noita "proteiinirahkojakin", yleensä tosin maustamatonta (ja laitan siihen itse sokeria).
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 21:27"]
kaikissa rahkoissa on proteiinia, paljon. ei ole olemassa proteiinitonta rahkaa. sokerin määrän voi katsoa tuoteselosteesta ja ostaa vaikka sokeritonta rahkaa.
joten kyllä ,kaikki jotka ostavat rahkaa ostavat proteiinirahkaa.
onko tämä mielestäsi huijausta?
[/quote]
Joo, ostan aina myös proteiinikananmunia ja proteiinikanaa, ei ole mitään huijausta.
Ostan mä joskus. Ja jugurttia kanssa ja välillä syön ihan karkkiakin hui! En mä oikeasti jaksa vahtia jotain hiilarimääriä kun paino on ihan normaali.
Mikä vika hiilareissa on? Esimerkiksi palkkarina kannattaa vetää jotain sellaista, jossa on yhtä paljon hiilaria ja proteiinia.
Joo, mä ostan, koska pidän niistä. En laihduta.
Ostan joskus töihin evääksi. Olen töissä erikoisliikkeessä. Meillä ei ole työpaikkaruokalaa tai edes aina mahdollista syödä lähiravintoloissa lounasaikaan. Omat taukotilat ovat aika ankeat syönnin kannalta, esimerkiksi ainoa vesipiste on vessassa. "Joudun" siis usein turvautumaan helppoihin ja halpoihin välipaloihin ruokailussa, ja kokemuksesta sanoisin, että riittävän proteiinin saannin takaaminen tällaisen ruokailun yhteydessä on paljon vaikeampaa kuin lisätyn sokerin välttely. Joten kyllä, näitä sokeripommejakin on tullut syötyä, jotta jaksaisi vetää täysillä kymppiin tai yhteentoista illalla (meillä on välillä myös asiakastilaisuuksia).
ei vittu mikä tampio hyppää narun jatkoksi aasi
Ei, kukaan ei osta niitä. Sen takia niille on varattu hyllytilaa metreittäin.
Oletko vielä kysynyt kuka juo vettä?
Ostan vain niitä jotka on makeutettu sokerilla eikä jollain aspartaamilla.
Ja kysessä siis Vitalinea PRO Rahka