vaatteet vaihtuivat museossa -miten löydän perheen
josta on selvillä lapsen nimi (etu+suku) & summittainen asuinpaikka?
Jätin toki omat yhteystiedot museolle.
Vaihtuneet kamat olivat samanlaiset mutta eri kokoa, joten varkauteen en usko.
Kommentit (12)
Meille jäivät pienemmät. Meidän versiot olivat kirppikseltä, joten taloudellinen takaisku ei ollut merkittävä, mutta lapsi kotiin talvella ilman varusteita ei ollut kiva projekti (vaihtuneet eivät mahtuneet päälle, ollenkaan).
Ilmeisesti siis väki varastaa tälläkin tavoin, kun kakkonen vastasit noin?
Mä ehkä ole naiivi, kun en hoksannut...
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 21:21"]
Anna kun arvaan, teille jäi pienemmät? Tosin ei kuulu kaavaan jättää nimikointeja näkyviin.
[/quote]
jos jo nekin oli nyysityt?
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 21:23"]Meille jäivät pienemmät. Meidän versiot olivat kirppikseltä, joten taloudellinen takaisku ei ollut merkittävä, mutta lapsi kotiin talvella ilman varusteita ei ollut kiva projekti (vaihtuneet eivät mahtuneet päälle, ollenkaan).
Ilmeisesti siis väki varastaa tälläkin tavoin, kun kakkonen vastasit noin?
Mä ehkä ole naiivi, kun en hoksannut...
[/quote]Kenkien ja saappaiden kanssa tuppaa käymään noin...
oikeasti? Että ihmiset vaihtavat kamoja tahallaan?
Uskaltaako mihinkään julkiseen naulakkoon enää jättää vaatteita? (tai merkkivaatteita tai kalliita talvikenkiä).
Luinko täältä joskus, että jotkut varastavat päiväkodistakin, saman ryhmän lapsilta?
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 21:28"]
Uskaltaako mihinkään julkiseen naulakkoon enää jättää vaatteita? (tai merkkivaatteita tai kalliita talvikenkiä).
Luinko täältä joskus, että jotkut varastavat päiväkodistakin, saman ryhmän lapsilta?
[/quote]
No kukaan järkevä ihminen ei ole enää pariin vuosikymmeneen jättänyt mitään mihinkään. Eipähän tarvi harmitella, jos sattuisi häviämään.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 21:28"]
[/quote]mä en oo koskaan uskaltanut jättää mihinkään portsarittomaan naulakkoon julkisilla paikoilla
Ehkä jossain tapahtuu varkauksia, mutta ei kai museossa? Ja ehtiikö joku tosiaan katsastaa ne naulakot, että löytyiskö sieltä samanlaisia vaatteita kuin itsellä jo on? Vai ihan pokkanako otetaan jotkut täysin erilaiset vaatteet, ja koko perhe on mukana varkaudessa?
Meinaatko, että museoissa käy vähemmän varastamishaluista porukkaa?
Mulle oli yllätys sekin, että hyväntekeväisyyskirppiksiltä (tyyliin Kontti, Fida) varastetaan paljon. Niillä hinnoilla (?!!)
up, ideoita?
Jos vaikka kengät vahingossa ottanut haluaisi tulla löydetyksi?
Anna kun arvaan, teille jäi pienemmät? Tosin ei kuulu kaavaan jättää nimikointeja näkyviin.