Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaula turpoaa - allerginen rukiille??

Vierailija
19.02.2014 |

Eilen söin aamulla ensimmäistä kertaa elämässäni jotain Wasan ruisnäkkäriä. Oli niin maukasta, että otin useamman palan. Illan mittaan kaula turposi oikealta puolelta, ei laajaa aluetta mutta kuitenkin. Nieleminen sattui ja tuntui kuin olisi venähtänyt joku lihas kaulalla. Olin illalla syönyt myös toffeesuklaata ja ensin ajattelin, että ehkä se oli pahaksi.

Tänään aamulla olo oli parempi, vaikka hieman nieleminen vielä tuntui. Iltapäivällä söin pienen annoksen ruispuuroa ja illemmalla ovat nuo oireet taas vähintään eilisellä tasolla. Nytkin niellessä tuntuu, kuin jossain kurkun alaosassa olisi joku vähän ahtaampi kohta, mutta pystyn kyllä nielemään.Tänään ja eilen oli hiukan myös maha löysällä, sen taas ajattelin ensin johtuvan raejuustosta.

Pari vuotta sitten opin, että olen tullut allergiseksi kanelille - silloinkin ihan sama kaulan oikean puolen turpoaminen ja nielemisen sattuminen.

Tämä ruisjuttu olisi uutta, olenhan minä reissumiestä ja muuta vetänyt vuosikaudet. Ehkä jätänkin leivän syömisen kokonaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hengitysteissä on turvotusta niin on syytä mennä äkkiä päivystykseen. Ja välittömästi.

Vierailija
2/4 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on jatkunut ehkä parisen tuntia, pystyn kyllä hengittämään normaalisti ja nielemäänkin kokonaan, vaikka vähän tuntuu. Ei ole pahentunut tässä illan mittaan. Menen toki lääkäriin, jos tästä pahenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehkä soittaa sinne päivystykseen, ja kysyä. yleensä tuollaista lääkitään jo hyvissä ajoin jotta ei pahenisi.

Vierailija
4/4 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pysyttelen tässä kyllä valveilla ja ehkä soitankin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän