Nyt todistin viimein tilanteen, jossa 7v tuotiin bussiin rattaissa
Kommentit (34)
Onnea sinulle bongauksesta, olet ilmeisesti jo pitkään odottanut tätä!
Lapsi oli samassa päiväkodissa omani kanssa, vuotta vanhempi. Ja minä olen luullut ettei kellään ole pokkaa toimia näin.
Ap
Lapsi oli samassa päiväkodissa omani kanssa, vuotta vanhempi. Ja minä olen luullut ettei kellään ole pokkaa toimia näin.
Ap
Itse olen nähnyt kyseistä toimintaa jo vuosia sitten ja kyseessä ei ollut vamma tai Ym. Vaan pelkästään Se että äiti halusi ilmaiseksi mennä bussilla.
Poika voi olla sairas ja se ei aina näy ulospäin. 7-vuotias päiväkodissa?
Mä paheksuen katselin, kun eräs ulkonäöltä tuttu nainen tuli aina bussiin ison rattaissa istuvan lapsen kanssa. Sitten kerran oltiin kaupan kassalla samaan aikaan, ja tajusin, että lapsi on jollain tavalla vammainen.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 20:16"]
Itse olen nähnyt kyseistä toimintaa jo vuosia sitten ja kyseessä ei ollut vamma tai Ym. Vaan pelkästään Se että äiti halusi ilmaiseksi mennä bussilla.
[/quote]
No jos saa 7-vuotiaan ängettyä ja suostuteltua rattaisiin, niin menköön ilmaiseksi sitten. Mun nähdäkseni siinä ei ole määritelty mitään ikärajaa.Lapselle kyllä aika ikävää kun jos noin typerä äiti. Joku koulukaverikin voisi osua samaan bussiin.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 20:23"]
äitikin voi olla vammainen. just saying.
[/quote]
Ja bussikuski ja ap ja muut kanssamatkustajat....
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 20:23"]
äitikin voi olla vammainen. just saying.
[/quote]
Ja bussikuski ja ap ja muut kanssamatkustajat....
Siis missä luki taas että se on poika? Aloittaja vastasi itse itselleen muka toisena selvästi :D
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 20:16"]
[/quote]
No jos saa 7-vuotiaan ängettyä ja suostuteltua rattaisiin, niin menköön ilmaiseksi sitten. Mun nähdäkseni siinä ei ole määritelty mitään ikärajaa.Lapselle kyllä aika ikävää kun jos noin typerä äiti. Joku koulukaverikin voisi osua samaan bussiin.
[/quote]
HSL:län sivuilla se ikäraja on 6v. Ja kuka helvetti enään 6 tai 7 vuotiasta rattaissa kuljettaa? Jo 4 vuotiaalla on omat toimivat jalat joilla voi kävellä. Mut näinhän jo suomessa tuleekin nuoresta näitä huonokuntoisia lapsia, kun ei päästetä edes omin jaloin kävelemään.
7 v voi olla eskarissa eli päiväkodissa.
tosiaan varmaan joku syy tuohon, esim. pitkä kävelymatka, ei 7 v jaksa kävellä esim. 20 km.
Terve 7- vuotias ei suostu istumaan rattaissa joten varmaan on loukannut itsensa tms.
Kerran kurkkasin maahanmuuttajanaisen vaunuihin bussissa muttei siellä ollutkaan vauvaa...
Ei ketään normaali 7-vuotias suostu rattaisiin.
Ja meilläpäin sen ikäisestä joutuu jo maksamaan, oli rattaissa tai ei.
Rattaitta kulkee kyllä iso osa 7-vuotiaista pummilla bussissa. Oikeasti seitsemän vanhalle pitäisi jo ostaa lippu.
Jos on kolme 3-6vuotiasta niin todellakin menen rattailla kaupungille. Ihan turvallisuuskysymys. Istuvat vuorotellen ja kaksi pitää kiinni. Kyllä kaikki jaksavat puistoon Ym. kävellä, mutta kaupunkiliikenteessä kolme kävelevää pientä yhdellä aikuisella on liian vaarallista eikä käsiä jää kantamuksiin.
t.äiti jonka yli-ikäiset lapset pakotetaan rattaisiin
No jaha. Huhhuh, voi kamala ja kyynel. Mistä tiedät että oli 7-vuotias, oliko tuttusi? Ja jos ei ollut tuttusi, niin mistä tiedät että oli 7-vuotias tai että ei ollut vammainen?