Laitoin Yummy Jennille kommenttia..
että kerääkö hän reissuun matkarahoja kun n. joka toinen postaus (vähintään) on joku mainoslinkki. Ja vielä tuo blogi kirppiskin. Mua suoraan sanoen ärsyttää tollanen, vaikka Jenni saakin blogillaan tehdä mitä haluaa.
Kirjoitin eilen vielä että olisi kiva jos yhteistyö- ja mainospostaukset olisi paremmin merkkitty, eilen en huomannut tekstissä MINKÄÄNLAISTA viittausta mainokseen, mutta tänään blogissa käydessäni oli näihin postauksiin hyvin hyvin pienellä lisätty teksti "commercial link".
Niin ja kommenttia ei julkaistu...
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 22:38"]
Sisko löysi jo rikkaan miehen?
[/quote]
Eikös se Sedun kanssa hengaillut?
[/quote]
No tuskin, kun sedu sai vasta lapsen jonkun kanssa. Tai voihan olla että ne on joskus aiemmin hengailleet.
Miksi hän ei kertonut että minkä laukun ensin haki Vuittonilta, vaan kävi vaihtamassa sen ja laittoi vasta siitä tokasta laukusta kuvan, joka on sitä ihan väsynyttä monogrammia eli ei mitään jännittävää?
Ostelee näköjään samat laukut PS Lindan perässä, oliko sama logollinen oranssi mikä Lindalla?
Hänen huulet menee kyllä todella yli. Nätti tyttö, mutta nykyisin naama kun sammakoilla. Kuin olisi saanut pahan allergisen reaktion huuliinsa!
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 22:51"]
Hänen huulet menee kyllä todella yli. Nätti tyttö, mutta nykyisin naama kun sammakoilla. Kuin olisi saanut pahan allergisen reaktion huuliinsa!
[/quote]
Niin ja kun lopputulos on, sanoisinko tuksumainen... nuo entisestään lisää vaalennetut hiukset vaan lisäävät tuota mieliyhtymää joka ei välttämättä mikään positiivinen asia.
Korjaan, mielleyhtymää.
Olin niin shokissa etten pystynyt ajattelemaan ja kirjoittamaan....
mutta eikö tämä liikkunut tuksun kanssa (seiskabileissä jne?), ja siksi laittaa itseään samalla tyylillä?
samoin kuin liikkui blogi-lindan (?) kanssa ja ostaa samat laukut kuin linda??
olen lukenut blogia ennen, mutta nykyään on niin tylsä että skippaan postaukset suosiolla. itse ihmettelen, kuinka hehkuttaa "lemppari vaatteita" ja sitten ne myydään kirpparilla uusina.. miten aikuinen ihminen ei tunne omaa makuaan yhtään, kun jatkuvasti tulee hutiostoksia?
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 23:34"]
miten aikuinen ihminen ei tunne omaa makuaan yhtään, kun jatkuvasti tulee hutiostoksia?
[/quote]
Sopulismin haittapuoli, kun ei ole omaa makua niin ne ostoksetkaan ei tunnu omilta vaikka kuinka yrittää. Aika monella ihmisellä sama vika, etenkin Suomessa. Kannattaisi pukeutua omien fiilisten mukaan eikä aina ottaa muista mallia joka asiassa.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 02:23"]
Onpa erikoiset kasvonpiirteet.
[/quote]
Miltä hän on näyttänyt alunperin, vanhan blogin aikoihin?
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 23:23"]
mutta eikö tämä liikkunut tuksun kanssa (seiskabileissä jne?), ja siksi laittaa itseään samalla tyylillä?
samoin kuin liikkui blogi-lindan (?) kanssa ja ostaa samat laukut kuin linda??
[/quote]
Tukiainen blondina, ja tuossa Yummy on vielä tumma, kuva löytyi googlettamalla
http://4.bp.blogspot.com/-ePpNskcuN_o/T5koVN34TiI/AAAAAAAAEXk/Hs6pTDZqf9Y/s1600/kuva.JPG
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 22:51"]
[/quote]
Minulle tulee ihan ristiriitainen olo kun luen tuota blogia, ja siksi ehkä olen jo tiedostamattani vältellyt sitä, ensinnäkin se ylimainonta tökkii, mutta vaikka hänen kuvansa ovat hyvin otettuja ja vaikuttaa mukavalta ja herttaiselta ihmiseltä kirjoitustensa perusteella niin ne kasvot ja ilmeet ovat jollain tavalla luotaantyöntävät ja menevät vaan jotenkin kylmemmiksi. Muistattehan ne koulunne kiusaajatytöt jotka kulkivat turpa pystyssä sellainen uhoamisilme naamalla, ja joiden suupielestä tuli joko tupakansavua tai pelkkää kirosanaa tai muuta epämiellyttävää, niin saan jotain samaa negatiivista vibaa kasvojen kovismaisesta ilmeestä :-(
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 17:07"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 23:23"]
Mä luulin että just tää sisko on Sedun lapsen äiti. My bad!
[/quote]What siis eikö olekaan? Luulin kans!
[/quote]
Sedun avopuoliso ja lapsen äiti on Minna-niminen opettaja joka Rovaniemeltä, ainakin lehtien mukaan. Eikö Jennin sisko ole Anniina, siis hän joka bloggasi aiemmin? Vai onko nuo kaikki naiset kenties jotain samaa rovaniemeläistä kaveriporukkaa? :D Eikö Rovaniemi ole tosi pieni paikkakunta kuitenkin jossa kaikki tuntee toisensa?
Niin se jättää julkaisematta kaikki vähänkin häntä ärsyttävät kommentit. Sammakolta se eukko näyttää.
Blogi on muutenkin ihan naurettava. Matkii Linda Juholaa monissa asukokonaisuuksissa. Täysin samoja vaate kappaleita päällään, sitten ottaa kommenteissa kehuja vastaan nuijilta jotka eivät tajua että matkittu suoraan Juholalta kaikki. Käy pumppaamassa itseensä vielä kaiken lisäksi Jylhällä joka toinen kuukausi lisää täytettä.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 22:33"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 20:03"]
Minua ihmetyttää Jennin blogikirppiksellä jatkuvasti olevat Aldon korkkarit, joita hän kai yrittää myydä sillä, että Lauren Conrad on samanlaisia joskus käyttänyt. Ne korkkarithan on ihan hirveässä kunnossa ja niistä pyydetään silti 20€ (+postikulut 10€)! Itse en maksaisi tuossa kunnossa olevista korkkareista senttiäkään.
[/quote]
Joku ne on kuitenkin ostanut.
[/quote]
No huhhuh. Tai mikäpä siinä, jos joku välttämättä haluaa ostaa rikkinäiset ja kuluneet korkkarit 30 eurolla.
Mä luulin että just tää sisko on Sedun lapsen äiti. My bad!
On se sisko Sedun kanssa ainakin joskus hengaillut.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 22:38"]
Sisko löysi jo rikkaan miehen?
[/quote]
Eikös se Sedun kanssa hengaillut?