Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävä kaveri!!!

Vierailija
19.02.2014 |

Luettelo syitä miksi hän on ärsyttävä:

1. Ei vastaa kaikkiin kysymyksiin. Esim. "Tuletko tänään käymään meillä, ottaisitko myös koirasi mukaan se on ihana ja moneltako tulet?" hän vastaa "Tulen"

2. Hän lyö minua hanskoillaan naamaan aina kun tapaamme. (Älä kysy)

3. Hän yrittää olla aina eri mieltä

4. Hän ostaa tarkoituksella samanlaisia vaatteita kuin minulla. (Hän ostaa vaaleanpunaisia vaatteita vaikkä hän tykkää sinisestä)

5. Hän puhua kuvottavista jutuista, niin kuin esimerkiksi siitä kun hänen valkovuotonsa valuu hänen stringeistään.

6. Aina kun olen ostanut jotain esim. Karkkipussin itselleni hän ottaa karkkeja ilman minun lupaani.

7. Hän ei juttele minulle ellei hän halua hehkuttaa kun eräs mies on niin ihana ja

8. Hän lähettää minulla ainakin 10 eri kuvaa kyseisestä miehestä, vaikka minua ei kiinnosta kyseinen mies.

9. Joskus hän kirjaimellisesti vetää minua nenästä!

10. Hän syö laihdutus patukoita, vaikka on alipainoinen (Tämä ei kuuluu minulle, mutta ärsyttää silti)

11. Hänen hengityksensä haisee PASKALLE! (Kirjaimellisesti)

12. Hän ottaa puhelimeni kädestäni ja katsoo mitä olen tehnyt sillä.

13. Hän ottaa minusta kuvia vaikka olen kieltänyt monesti.

Ja kaikkea tälläistä en voi katkaista välejä häneen sillä opiskelemme samassa paikassa. Ärsyttää niin paljon että oli pakko kertoa tämä täällä. Olisko teidän mielestä ärsyttävä kaveri?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on selvä tapaus hän on nilkki!

Vierailija
2/11 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 18:11"]

Ja kaikkea tälläistä en voi katkaista välejä häneen sillä opiskelemme samassa paikassa.

[/quote]

Samalla ala-asteella kenties?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 18:15"][quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 18:11"]

Ja kaikkea tälläistä en voi katkaista välejä häneen sillä opiskelemme samassa paikassa.

[/quote]

Samalla ala-asteella kenties?

[/quote]

Ei, lukiossa.

-ap

Vierailija
4/11 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ärsyttäis jos pitäisi olla päivittäin tekemisissä. Mulla tulee mieleen sellainen tyyppi, joka yrittää kokoajan väkisin pönkittää itseään toisten kustannuksella, ja jostain syystä "kapinoi" kaikkia vastaan passiivis-aggressiivisin keinoin, eli juurinkin vastaamalla aina vain yhteen kysymykseen, ottaen yhteyttä vain kun on itsellä asiaa, ollen vängällä aina eri mieltä jne jne. Kaikista raivostuttavin piirre mun mielestä noista on tuo, että yrittää olla aina eri mieltä. Usein sellainen on niin läpinäkyvääkin. Yksi ystäväni on alkanut tehdä tuota, kun alkoi korjaamaan huonoa itsetuntoa. Mikä on siis hyvä juttu, että korjaakin sitä, ja uskoo enemmän itseensä, mutta hän on kääntänyt sen ihan päinvastoin. Eli toisin kuin sanoisi ja tekisi mitä itse haluaa tehdä ja sanoa, hän sanookin vain päinvastaista mitä muut haluavat kuulla. Eli sitä omaa toimintaa ei ohjaa ne omat intressit, vaan kapinoiminen muita vastaan. Esim sanon, että kävin lenkillä (kun kysyy mitä olen puuhaillut tänään), niin toteaa siihen, että hän on tyytyväinen painoonsa eikä aio vain muita miellyttääkseen urheilla. Tai kun söin särkylääkkeen migreeniini, niin hän totesi ettei halua myrkyttää itseään lääkkeillä, eikä koskaan syö särkylääkkeitä (ok, hän kylläkin tupakoi ja juo runsaasti, joten ihan tuo "kehoni on temppelini" ei mene läpi). Itse en jaksa näitä kielipelejä, joiden tarkoitus on vain määrittää uudelleen sitä mitä hän on, ja miten hän tällä kertaa päättää kokea asiat. Onneksi pystyn vetämään rajat, ja näemme harvemmin. Ihana ihminen hän muuten on, kunhan oppii terveemmän tavan pönkittää itseään.

Vierailija
5/11 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/11 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/11 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi alakoulu kyseessä, en usko tuohon lukioon... Hanskoilla naamaan? Nappaisin käden ilmasta kiinni ja vääntäisin nopealla liikkeellä. Tee sinäkin niin! :) Voi alkaa läpsimisinto vähentyä.

Niin, mitä hittoa teet tuollaisen kanssa? Ei sun sille puhua tarvitse, vaikka samassa tilassa joutuisit sietämäänkin. Jos tulee koskemaan, nosta asiasta iso meteli. Passiivisaggressiiviset ovat muutenkin eniten syvältä ja turhia, muutamien muoden ongelmapesäkkeiden ohella. Sulla on yksinkin parempi, usko pois. Jos ei ole ihmisen tapoja, niin älä luule että sä sille niitä tulet saamaan taottua perille.

Vierailija
8/11 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minulla on aivan sama tilanne. Kaveri joka ei kunnioita muiden mielipiteitä valittaa kokoajan, ottaa kuvia ilman lupa, haukkuu muita ja vittuilee 24/7. Haluaisin niin päästä hänestä eroon mutta olemme samalla luokalla.

Vierailija
9/11 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa parhaan kaverin touhulta :D lukuunottamatta muutamaa kohtaa, mutta sinun karkkiesi napostelu, nenästä vetäminen ja kuvottavista asioista puhuminen kielivät siitä että kyseessä on läheinen ystävä.

Moni kohta täsmää minun parhaaseen ystävään. Olemme parikymppisiä, olemme olleet parhaita kavereita ala-asteelta saakka. Syömme toistemme ruokia, lainailemme toistemme vaatteita sen kummempia lupia kyselemättä, pahoinpitelemmr toisiamme leikkimielisesti ja puhumme näistä joidenkin mielestä kuvottavista asioista :D. Hän osaa olla todella ärsyttävä välillä mutta niin olen varmasti minäkin. Oletko tullut ajatelleeksi että kaverisi saattaa pitää sinua yhtä ärsyttävänä? Kuulostat ainakin melko tiukalta tyypiltä.

Vierailija
10/11 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kaverini on nykyään ihan outo! Siis kun kysyn kysymyksiä niin hän ei vastaa mihinkään!! Esim: milloin voitaisiin nähdä? Ja kaveri ei vastaa mitään. Entiedä enää mitä tehdä. Myös hän huomioi muut kaverinsa, mutta ei minua. Ja aina kun sovimme tapaamisen hän peruu sen viime hetkellä.

Hänen mielestään välimme ovat kunnossa, mutta en ole samaa mieltä. Kun sanon hänelle , että yritän panostaa nyt kouluun, niin hän sanoo sen olevan ihan turhaa. Ja se ei ole omasta mielestäni yhtään kivaa!

Vierailija
11/11 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla on yksi ärsyttävä tapa. Aina kun vierailen heillä, yleensä istumme ja katsomme telkkaria tai pelaamme pelejä. Mutta kaverini ei pysty olla viittä minuuttia ilman hänen puhelintaan. Kesken vaikka elokuvan sanon hänelle että toi oli hauska kohta, käännän päätäni ja kaverini vaan skrollaa puhelintaan eikä edes kuuntele minua. Sanon viisi kertaa hänen nimensä esim. pekka, pekka, pekka, toi oli hauska, PEKKA! Sit hän katsoo muhun ja kysyy noh? Sanon vielä rauhallisesti uudelleen ja kesken lauseen näen että hän ei taaskaan kuuntele vaa jatkaa skrollaamista. Joskus kysyn miksi hän tekee sitä, nii vastaa vaa et ''en tykkää kun keskeytät skrollaamistani" mikä meinaa sitä, että hän kyllä kuulee minut ja ymmärtääkin, mutta häntä ei kiinnosta vastata takaisin. Joskus käsken häntä jättää puhelimen hänen huoneeseensa ja selitän että siinä on vähän akkua, lataa se. Tosissani haluan vain vaikka pelata videopelejä ilman että näen että kaveri skrollaa vaa puhelintaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi