Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 35v. vela - kysyttävää?

Vierailija
19.02.2014 |

Vastaan asiallisiin kysymyksiin :-)

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet vauvapalstalla?

Vierailija
2/24 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tiesit, ettet tule haluamaan lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 18:04"]Miksi olet vauvapalstalla?

[/quote]

Tämä on Av eli Aihe vapaa ja täällä kirjoittaa muitakin, kuin naisia/äitejä/vauvojen vanhempia.

Vierailija
4/24 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 18:04"]Koska tiesit, ettet tule haluamaan lapsia?

[/quote]

Ensimmäistä kertaa mietin asiaa ala-asteen kuutos luokalla, kun tytöt välkällä puhui, että sitten ne menee parturikampaajaksi, menee naimisiin, muuttaa rivariin ja saa pari lasta ja ottaa koiran.

Seisoskelin hiljaa sivussa. Mietin, etten kyllä pysty näkemään tuota "uraa" itselleni. En sitten mitenkään.

Vierailija
5/24 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 18:04"]Koska tiesit, ettet tule haluamaan lapsia?

[/quote]

Ensimmäistä kertaa mietin asiaa ala-asteen kuutos luokalla, kun tytöt välkällä puhui, että sitten ne menee parturikampaajaksi, menee naimisiin, muuttaa rivariin ja saa pari lasta ja ottaa koiran.

Seisoskelin hiljaa sivussa. Mietin, etten kyllä pysty näkemään tuota "uraa" itselleni. En sitten mitenkään.

[/quote]

Mitä tuossa kuviossa erityisesti et nähnyt osaksesi?

Vierailija
6/24 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 18:04"]Koska tiesit, ettet tule haluamaan lapsia?

[/quote]

[/quote]

Mitä tuossa kuviossa erityisesti et nähnyt osaksesi?

[/quote]

Sitä, että jäisin koripaikkakunnalle, eläisin tavanomaisen elämän, saisin lapsia. Etenkin lapsia mietin.

Vierailija
7/24 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niissä lapsissa mietityttää? Hoitaminen ja kasvatus? Lapsissa kuitenkin on se tulevaisuus. Miksi et etsi lapsirakasta miestä ja itse kanna rahaa kotiin?

Vierailija
8/24 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 18:14"]Mikä niissä lapsissa mietityttää? Hoitaminen ja kasvatus? Lapsissa kuitenkin on se tulevaisuus. Miksi et etsi lapsirakasta miestä ja itse kanna rahaa kotiin?

[/quote]

Mieheni on hyvin lapsirakas, se ei ole ongelma. Menin hänen kanssa naimisiin osittain myös siitä syystä, että hänellä on jo yksi lapsi edellisestä liitosta. Täten voimme olla yhdessä ilman, että asia muodostuu kynnyskysymykseksi välillämme. Mies hyväksyy valintani.

Vierailija
9/24 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 18:14"]Mikä niissä lapsissa mietityttää? Hoitaminen ja kasvatus? Lapsissa kuitenkin on se tulevaisuus. Miksi et etsi lapsirakasta miestä ja itse kanna rahaa kotiin?

[/quote]

"lapsissa on tulevaisuus"

Olen tästä eri mieltä. Olen miettinyt, että suurta rakkautta lapsia kohtaan on jättää ne tekemättä. Mietin ilmastonmuutosta, ylikansoittumista, Euroopan taloustilannetta...

Vierailija
10/24 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

"lapsissa on tulevaisuus"

Olen tästä eri mieltä. Olen miettinyt, että suurta rakkautta lapsia kohtaan on jättää ne tekemättä. Mietin ilmastonmuutosta, ylikansoittumista, Euroopan taloustilannetta...

Vierailija
11/24 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työstänyt itsestäni pois sen vähänkin itsekkään tarpeen lisääntyä. On mullakin käynyt mielessä, että voi, nyt varmaan kuolen yksin ja blaa. En kuitenkaan voisi tehdä lasta itsekkäistä syistä. Ennemmin yritän pärjätä sitten sen todellisuuden kanssa, mikä tulee vastaan. Olen työstänyt tätä nyt mielessäni monta vuotta ja pitänyt takaporttia auki. Jostain kuitenkin kuulin, että naisen tulee 35-vuotiaana tietää mitä haluaa... Pari vuotta sitten aloitin prosessoinnin ihan tosissaan ja tässä on tulos. Nyt olen 100% varma.

Vierailija
12/24 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työstänyt itsestäni pois sen vähänkin itsekkään tarpeen lisääntyä. On mullakin käynyt mielessä, että voi, nyt varmaan kuolen yksin ja blaa. En kuitenkaan voisi tehdä lasta itsekkäistä syistä. Ennemmin yritän pärjätä sitten sen todellisuuden kanssa, mikä tulee vastaan. Olen työstänyt tätä nyt mielessäni monta vuotta ja pitänyt takaporttia auki. Jostain kuitenkin kuulin, että naisen tulee 35-vuotiaana tietää mitä haluaa... Pari vuotta sitten aloitin prosessoinnin ihan tosissaan ja tässä on tulos. Nyt olen 100% varma.

Vierailija
13/24 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennäänkö naimisiin?

Vierailija
14/24 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa vielä. Mikään biologinen kello ei ole koskaan tikittänyt. Ei edes vaimeasti. Ja sen takia tämä tuntuu niin luonnolliselta. Olen kuitenkin joutunut asiaa miettimään, mutta syy siihen on lähinnä se, että olen nainen. Ja jossittelu ei kuulu tapoihini.

Vierailija
15/24 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulle tärkeä osa identiteetiäsi, että olet vela? Mihin liität tämän mielessäsi? Pidätkö itseäsi parempana kuin niitä kuutosluokan tyttöjä, jotka halusivat ja tulivat äideiksi? 

Vierailija
16/24 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 18:32"]Mennäänkö naimisiin?

[/quote]

Olen jo naimisissa. Ilahduin kuitenkin kosinnastasi :-) Se oli toka kerta elämässäni, kun minua kosaistiin.

Ap

Vierailija
17/24 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 18:32"]Mennäänkö naimisiin?

[/quote]

Olen jo naimisissa. Ilahduin kuitenkin kosinnastasi :-) Se oli toka kerta elämässäni, kun minua kosaistiin.

Ap

Vierailija
18/24 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kyykky- ja rivetulos? Näkyykö 6pack?

Vierailija
19/24 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 18:36"]Onko sinulle tärkeä osa identiteetiäsi, että olet vela? Mihin liität tämän mielessäsi? Pidätkö itseäsi parempana kuin niitä kuutosluokan tyttöjä, jotka halusivat ja tulivat äideiksi? 

[/quote]

En ikipäivänä ole käyttänyt itsestäni nimitystä vela ennen tätä avausta. En mitenkään identifioidu tuohon teennäiseen "ihmisryhmään" eli vastaus on ei. Tämä on puhtaasti omaan elämääni liittyvä valinta. En vertaile itseäni kehenkään muuhun. Ne joilla on lapsia, he ovat toimineet omaa sisäistä vakaumustaan noudattaen (toivottavasti ainakin). En missään nimessä ajattele olevani parempi tai ylenkatso.

Vierailija
20/24 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

moicca, oon 29 v VELA, nice to meet you!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän