Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elätkö suositusten mukaisesti?

Vierailija
19.02.2014 |

Useimmat tietää, miten kannattaisi toimia "viisaasti", mutta syystä  tai toisesta aina ei toimita niin, vaan pikemminkin toimitaan tyhmästi, välinpitämättömästi tai seurauksista piittaamatta. Kiinnostaisi arjen esimerkit siitä jääkö hampaat harjaamatta, juotko suoraan tölkistä, maksatko laskuja myöhässä , syötkö epäterveellisesti, elätkö yli varojen, siis ihan mitä vaan, jonka järki käskisi tehdä toisin...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tylsä ihminen ja elän suositusten mukaisesti. Sen vuoksi minusta ei saada varmaan ikinä repäisevää juttua lehteen tms.

Vierailija
2/7 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 18:10"]

Olen tylsä ihminen ja elän suositusten mukaisesti. Sen vuoksi minusta ei saada varmaan ikinä repäisevää juttua lehteen tms.

[/quote]

Täällä toinen. Aina asiat kunnossa ja hommat hanskassa. Ei asiaa iltapäivälehtien sivuille. Ja todella tyytyväinen tilanteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen hampaat vain aamuisin, oon rebell ja elän reunalla!

Vierailija
4/7 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän järkevästi, mutta en sen takia että joku niin käskee, vaan sen takia että se on järkevää. Miksi pitäisi syödä paskaa, käyttää päihteitä, pilata terveytensä tai taloutensa, jos sen kerran voi tehdä toisinkin?

Vierailija
5/7 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kanssa näitä tylsiä suosituksia seeuraavia. Hampaat pestään aamuin illoin, heijastimia käytetään, jakakäytävillä ei pyöräillä, vitamiinit popsitaan. The most rebel ole jättäessäni hammasvälit puhdistamatta tai syödessäni välipalaksi suuret määrät karkkia.

Vierailija
6/7 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin jää usein hampaat pesemättä illalla. Laskujen eräpäivien kanssa ei ole niin tarkkaa, enkä ole yhtään säästäväinen. Saatan toisinaan nauttia alkoholia yli kaikkien suositusten. Kävelen päin punaisia melkein aina kun siihen on tilaisuus. Siinä nyt ensimmäiset mieleen tulevat.

Vierailija
7/7 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2+3: Siksi teistä juuri tehdään juttu: olette niin superkunnollisia. Tarjoatte vertailukohdan, johon kukaan muu ei yllä. Teidän takianne muut saavat tilaisuuden kärsiä huonosta itsetunnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan