Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiristävä päänsärky. Mikä auttaisi?

Vierailija
19.02.2014 |

Joka perhanan päivä tällä viikolla tuo inhottava jomottava, kiristävä päänsärky alkanut viimeistään iltapäivällä. Ilmeisesti tulee niskasta kun sitäkin jomottaa. Buranat ei nyt tunnu auttavan. Mikä auttaisi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiero niskaasi, nostele hartioitasi ja tukista itseäsi oikein rajulla kädellä. Mulla auttaa.

Vierailija
2/11 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kilon käsipainot ja tee niskojen jännitys&rentoutus-jumppaa. Minä jumppaan siten erityisesti tietokoneella ollessani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu minä myös jumppaan käsipainojen kanssa.  2

Vierailija
4/11 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levitä lämpögeeliä tai laita lämpötyyny niskaan ja muista venytellä. Sauna tai kuuma suihku myös rentouttaa.

Vierailija
5/11 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata heti alkaa jumpata, voi niskat mennä entisestään jumiin. Aloita ainakin ensin käsien omalla painolla, sauvakävele tai heiluttele käsiä lenkillä. Käy kävelyllä, lihakset saavat happea . Mene hierojalle.

Vierailija
6/11 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpö voi myös pahentaa kipua. Kunnon jumppaa käsille ja hartioille, lähtee veri kiertään ja jumit veks :)

Vierailija
7/11 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota pipo pois päästä. ha ha ha hahaaaaaaa

Vierailija
8/11 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipukoukku. Ja voi tietty levittää kylmägeeliä, jos lämpögeeli pahentaa oloa. Minusta lämpögeeli on parempi. Kylmägeeli auttaa lihasvenähdyksissä

Vierailija
9/11 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita huivi niin tiukalle pään ympäri kuin ikinä saat, ja sitten lepäilet puoli tuntia. Juo litra kylmää vettä. Runkkaaminenkin voi auttaa, niin hassulta kun kuulostaakin.

Vierailija
10/11 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kymppi! Toinen oikeasti sairas ja sä vaan pelleilet. Vedä vaan ite ...

Vierailija
11/11 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 21:41"]

Hei kymppi! Toinen oikeasti sairas ja sä vaan pelleilet. Vedä vaan ite ...

[/quote]

En pelleile. Huivi juttu on auttanut minua itseäni monta kertaa. Luulen että siinä on ideana se että, kun migreenissähän kipu johtuu siitä kun verisuonet alkavat laajentua ensin supistuttuaan. Huivin kireällä ollessa supistuvat mutta kun hui hiljakseen löystyy, niin ei pääse tapahtumaan liian äkkinäistä laajenemista. Veden juonti on hyvä keino, koska hyvin monesti päänsärky johtuu ihan vaan nestehukasta. Runkkaamisessa ihminen rentoutuu syvällä tavalla. Vedä itse vaan vttu päähäsi kun et järki puhetta usko ja niskojasi nakkelet.