Pitääkö vanukas syödä salaa teidän perheessänne?
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 18:15"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 18:12"]
Meillä ostetaan kaikkea kaikille. En oo ikinä ymmärtäny, et pitää syödä salassa toisilta. Eikö niitä voi ostaa silleen tarpeeks, et kaikki saavat.
[/quote]
Ja mikä on tarpeeksi, jos perheessä on yksi tai kaksi itsekästä herkkupersettä, joihin mahtuu määrättömästi herkkuja? Vaikka ostaisi 20 purkkia vanukasta, nämä kaksi voivat yhden illan aikana vetää ne napaansa välittämättä siitä jääkö muille.
[/quote]
Onko niillä sitten joku ahmimishäiriö? Miten yksi ihminen pystyy/ ehtii syömään 20 vanukasta niin, ettei muut ehdi syömään niistä yhtään tai huomauttamaan asiasta, et muutkin haluaa syödä niitä? No niin, jos ei oo kotona ja vetää kaikki kerralla, mut ei oo ihan normaalia syömistä tommoinen. Niin ja se 10 purkkiakin per napa on tosi paljon.
Minunkin lapseni syövät vanukkaani!
Just muutama päivä sitten kävin ostamassa oikein neljä Paula-vanukasta vanukasketjun innoittamana ja ihan itse ne söin. Tosin ehkä tavallaan salaa, koska olen tässä ollut yksin kotona. :) Ai niin, söin ne myös keskellä yötä.
Ei tarvii syödä salassa.4v ei tykkä,niin voi herkutella nenän edessä.Jos meille ees vnukkaita ostetaan,ei niitä tuu syötyä.
Meillä lapset soittavat usein töihin ja kysyvät "saako ottaa vanukkaan?". Mies sen sijaan ei kysy lupaa vaan saattaa syödä kerralla 3 lasten vanukasta! Minä käyn töissä ja maksan perheen ruoat ja mies kehtaa syödä kaikki lasten vanukkaat kaapista. Milloin miehet kasvavat aikuisiksi?
Julkisesti saa syödä, nytkin on 48 Susettea jääkaapissa vapaasti syötävissä. Tämä on näitä maalla asumisen iloisimpia puolia.
Meidän kuusihenkisessä perheessä on niitä ns. herkkuperseitä ja sit myös niitä joilla ne herkut säilyy. Kaikille ostetaan kaikkea ja esim. jos ostan vanukkaita, niin kerron, että "näitä on kaksi jokaiselle" herkkuperseet syövät omansa välittömästi ja muut sit silloin kun maistuu, jos maistuu. :)
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 23:44"]
Minä syön vanukkaat heti kaupassa kassan jälkeen. Nykyään minulla on lusikka taskussa, niin voi syödä siististi. Niin, ja ostan vanukkaat eri kuitille kun muut ruuat.
[/quote]
Hyvä idea. Ja jos maksaa käteisellä niin ei jää mitään jälkiä.