Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko läskillä mitään mahiksia saada komea työkaveri itselleen

Vierailija
19.02.2014 |

Työkaveri on maailman ihanin. Polvet ihan vetelinä aina kun näen sen. Mun BMI on 30 :-( Laihduttamista en nyt tähän hätään ehdi. Jutellaan paljon, mun mielestä meillä synkkaa. Se tulee aina jotenkin vähän liian lähelle ja katsoo hymyillen silmiin... On mua varmaan 10 vuotta nuorempi. Huokaus. Onkohan mulla mitään mahiksia? Miten mä voisin onnistua?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 17:36"]

Työkaveri on maailman ihanin. Polvet ihan vetelinä aina kun näen sen. Mun BMI on 30 :-( Laihduttamista en nyt tähän hätään ehdi. Jutellaan paljon, mun mielestä meillä synkkaa. Se tulee aina jotenkin vähän liian lähelle ja katsoo hymyillen silmiin... On mua varmaan 10 vuotta nuorempi. Huokaus. Onkohan mulla mitään mahiksia? Miten mä voisin onnistua?

[/quote]

Rivakka suihinotto pikkujouluissa tai tanakka takapano saattais parantaa sun osakkeita huomattavasti liikakiloista huolimatta. Ihan miehenä vaan sanon.

[/quote]

Joo, tätä taktiikkaa voisin käyttää, kun osutaan samaan aikaan jonnekin baariin tai vaikka just pikkujouluun. Mutta oon vaan niin ujo, en tiedä uskallanko tehdä aloitetta, pakit pelottaa. Mutta katotaan... ap

Vierailija
22/27 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niijoo.. kakkoseeeeen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 18:10"]Takapano ei varmaan onnistu, jos letku ei yltä aukolle asti :D

[/quote]

No miksei yltäisi? En mä nyt sentään ihan niin läski oo, että joutuis kaivaan reikää läskien alta. ap

Vierailija
24/27 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 17:56"]

Eipä vissiin vitsillä?

Meillä töissä selän takana pilkataan lihavaa noin 10 vuotta vanhempaa "ihastuneen" nuoren miehen avuin. Surullista.

;/

[/quote]

Paljon surullisempaa on että aikuiset ihmiset kiusaavat toisia työpaikallaan, eivätkä vaikuta huomaavansa, että tekevät jotain väärää. Tai vaihtoehtoisesti katsovat vierestä ja menevät surkuttelemaan sitä keskustelupalstalle sen sijaan, että tekisivät asialle jotain.

Ap, älä välitä näistä inhottavista akoista. 38- ja 28- vuotiaat ovat kuitenkin molemmat yleensä melko samanlaisessa elämäntilanteessa (työelämässä, lapset ajankohtainen aihe, ajatusmaailmaltaan kypsiä). Siksi tässä ei mielestäni ole mitään väärää ja on todella typerää tulla huutelemaan sinulle, että vitun läski, mee kattelemaan ikäsiäs.

[/quote]

Kiitos sanoistasi :-) ap

Vierailija
25/27 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itselleen", kukaan ihminen ei saa toista itselleen. Äläkä missään nimessä sekoa varattuun, jos sellaista haikailet niin lopeta heti.

Muuten en ota kantaa ulkonäkö- enkä ikäasioihin, kumpikin olette aikuisia.

Ihmisten rakastumiset eivät mene minkään taulukon mukaan, jossa määriteltäisiin minkälaiset suhteet alkavat, onnistuvat ja minkälaiset eivät.

Se on joko kyllä tai ei. Jos tuo on sinun puoleltasi yksipuolista, tulet huomaamaan sen kyllä. Jos, ei niin onnea.

Vierailija
26/27 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi toimia? Itse olen 37 ja rakastan nuoria poikia, noin 2- kymppisiä.

Harva tietää, että olen oikea superpuuma! Tosin bmi on vaan 23...

Tsemppiä ap!

Vierailija
27/27 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nmr26..Mun työpaikalla on yks 35 joka yrittää hokaista parikymppistä... Nolatkaa vaan ittenne.

Ap: GO GIRL! Tuskin se sulle puhuiskaan ;)