50v gallup: millainen on perhetilanteesi, terveytesi ja taloutesi
Itse eronnut yli 20v suhteesta, lapset aikuisia, seurustelen
Terveys hyvä, ainoa lääkitys on hormonikorvaushoito.
Velaton asunto, uudehko auto, kesämökki ja säästöjä/sijoituksia 100000e, osa perintonä saatua.
Mites muilla?
Kommentit (26)
56v mies. Lapset 30 ja 25. Eronnut, toisessa lapsettomassa avioliitossa 10v. Oma puolikas asunnosta velaton, uudehko auto, 100 ke säästöjä, tarkoitus ostaa mökki vaimon kanssa puoliksi. Vanhemmat kuolleet 20v sitten, ei jäänyt juurikaan perintöä, sisaruksia useampi.
Avioliitossa lasten isän kanssa, 3 lasta (kaikki asuvat vielä kotona, esikoinen on täysi-ikäinen), vakituinen työ, velkaa kyllä on, mutta niin sitä tässä vaiheessa elämää pitääkin olla. Kaksi uudehkoa (alle 5v lasketaanko se uudehkoksi?) autoa pihassa. Ei ole mökkiä, kun en ole mökki-ihminen. Omaisuutta joku 1milj, josta siis toki velkaa vielä osa. Ei mitään lääkityksiä, jos ei koivuallegian antihistamiinia lasketa. Ei suurempaa kremppaa, joku helkkari vaivaa yhtä poskihammasta, mutta kun ei ole jatkuvaa riesaa en ole vielä käynyt sitä näyttämässä. Täytän seuraavaksi 50v.
Onnellisestu naimisissa, kolme aikuista lasta, velkaa on paljon omaisuutta vähän, omakotitalo ja vaatimaton mökki, pari vanhaa autoa, kädestä suuhun eletään, mutta ei haittaa, niin kauan kun työtä ja terveyttä riittää. N54
49v N.
Naimisissa dementikon monisairaan kanssa. Lapset 30v 28v ja 20v aikuisia ja omillaan. Neljän lapsen mummu.
Oma terveys ei kehuttava ja siksi joudun tekemään osa-aikatyötä. Ilman lääkitystä olen ja se on pienoinen ihme, kun tarjolla olisi kaikki sukurasitesairaudet mitä vaan voi olla.
Taloudellinen tilanne ei mitenkään loistava, mutta koska velkaa ei ole kuin vähän luottokortilla, niin kyllä tässä pärjätään.
Minä olen lapseton, asun yksin, kuten aina. Oma velaton asunto, sijoituksia ja talletuksia n. 100 000 €. Terveys ihan ok tämän ikäiseksi (koputtaa puuta). Viinapullon korkin olen laittanut kokonaan kiinni, en tupakoi.
Taidat olla mies?