Miksi kasvoni alkavat näyttää läskiltä, kun olen liikkumatta pari päivää?
Ja vielä pahemmalta, oikein buldoggimaisilta, jos syön noina päivinä jotain viljapitoista tai runsassuolaista. Sitten tilanne korjaantuu parin viljattoman ja vähäsuolaisen, kevyttäkin liikuntaa sisältävän päivän jälkeen.
Oikeasti ero on merkittävä, näytän lähes eri ihmiseltä. Voisi luulla juoppoämmäksi. Normaalisto olen ihan luonnonkaunis. Jonkin verran ero näkyy kropassakin, mutta ei samalla tavalla kuin kasvoissa.
Kommentit (5)
Tiedän ap mistä puhut! Mulla sama.
Syön välillä gluteiiniviljoja, mutta tosiaan tietäen seuraukset; naama on punakka kun olisi pahempikin alkoholisti :/ Ongelma häippäsee kun taas palaa takaisin omaan normaali ruokavalioon, ja kuntoiluun.
Mulla aivan sama juttu. Vaikka itseään nyt tarkastelee aina kriittisimmin, niin ilmeisesti toiset eivät ole niin herkkiä näille turvotteluille.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 15:26"]
Tiedän ap mistä puhut! Mulla sama.
Syön välillä gluteiiniviljoja, mutta tosiaan tietäen seuraukset; naama on punakka kun olisi pahempikin alkoholisti :/ Ongelma häippäsee kun taas palaa takaisin omaan normaali ruokavalioon, ja kuntoiluun.
[/quote]
Joo ja kasvonpiirteet ihan katoaa ja näyttää kuin olisi paksu kerros ihraa poskissa. Menisin noina päivinä kaljalla ja HK:n sinisellä elävästä lähiöpubin rähinä-Ritvasta. :)
t.ap
olen joskus ottanut kuvankin kasvoistani turvituspäivänä ja sen perusteella voisi luulla, että olen parikymmentä kiloa painavampi kuin pari päiväää aiemmin ja näytän aivan kamalalta.
t.ap
Turvotusta...kertyy nestettä kun et liiku ja syöt suolaista ym.