Koska hiuksesi alkoivat harmaantua?
Olen 45v. nainen, ei yhtään harmaata hiusta. Siskoillani (49v ja 40v) on jo paljon harmaata hiuksissaan. Kadehdin niitä, haluaisin itsekin kauniin hopeanharmaan pään!
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
60-vuotiaana tuli ensimmäiset harmaat hiukset korvien yläpuolelle.
Viisi vuotta sitten, nyt 52v. Yleisilme nyt harmaa. Mieheni on 49v eikä hänellä ole ainuttakaan harmaata hiusta, vaikka tukka on tummempi kuin minulla. Selitän, että kannan perheessä raskaamman taakan.
27 vuotiaana, nyt yli kuusikymppisenä aivan harmaat hiukset.
22-vuotiaana löysin ensimmäisen harmaan hiuksen joka oli sen jonkun 60 cm pitkä, eli siitä laskemaan vuosia taaksepäin.
N. vuosi sitten aloin kiinnittää huomiota harmaisiin hiuksiin ohimoilla, eli 43v. Ei häiritse mua yhtään enkä aio värjätä.
41 v. tuli ekat valkoiset suortuvat..
23-vuotiaana. Olen itsekin aina pitänyt niistä mutta kai se tulee siitä ettei ne minulla ole vanhuuden merkki.
Itsellä ei vielä 62 vuotiaana ole vieläkään. Sukuvika. Miehellä tuli jo nelikymppisenä.
Muistaakseni joskus 35-vuotiaana. Yli kymmenen vuotta sitten se joka tapauksessa alkoi, mutta ensin oli tietenkin ihan vain yksittäisiä harmaita hiuksia. Nyt kasvoja ympäröivät hiukset ovat kaikki vaalean harmahtavat, muualla vielä alkuperäinen väri. Etenee siis pikkuhiljaa.
Odotan, että tulisi harmaat hiukset, niin voisi lopettaa tämän värjäyskierteen. Oma histenväri on niin ankea, etten kestä sitä, se saa minut näyttämään kalpealta ja 10 vuotta vanhemmalta.
Ei ole tullut. Olen 48-vuotias ja keskivaalea.
22-vuotiaana löytyi ensimmäinen harmaa hius ja enemmän harmaita alkoi tupsahdella vähän ennen kolmekymppisiä. Vielä tilanne ei ole paha, mutta tätä tahtia harmaat varmasti ovat kymmenen vuoden päästä enemmistössä. Välillä harmaat häiritsevät, mutta en jaksa säännöllisesti värjätä piiloon.
Useamman vuoden ollut jo muutamia ohimoilla.
M38
25-vuotiaasta asti värjännyt. 40v ihan harmaat. Vihaan näitä, pakko värjätä. Jos en värjää, tulee 10v lisää ikä. Nyt 52v
Kolmikymppisenä löysin ensimmäisen kirkkaan metallisen hiuksen ohimoltani. Olin raidoittanut hiuksiani vaikka kuinka pitkään, ja tämä hius oli välttynyt raita-aineelta ainakin pari vuotta. Raidoittaminen ja värjäys jatkui viime syksyyn, jolloin kyllästyin säännölliseen värimössö päässä istumiseen ja ajattelin, että ei harmaa ole hullumpi väri. Yllätyksekseni värin alta paljastuvat hiukset ovatkin vitivalkoiset. Ero värjättyihin on aikamoinen, mutta paluuta ei ole. :)
Olen N40 eikä harmaita hiuksia, mutta harmaita kulmakarvoja olen nyppinyt jo vuoden päivät pois. Ovat ihan eri tuntuisiakin kuin normi kulmakarvat, semmoisia kovia ja kikkuroita. Sojottavat mihin sattuu. Onneksi niitä ei ihan hirveästi tule. En halua harmaita kiharaisia kulmakarvoja.
60-vuotiaana tuli ensimmäiset harmaat hiukset korvien yläpuolelle.