Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koska hiuksesi alkoivat harmaantua?

Vierailija
03.11.2020 |

Olen 45v. nainen, ei yhtään harmaata hiusta. Siskoillani (49v ja 40v) on jo paljon harmaata hiuksissaan. Kadehdin niitä, haluaisin itsekin kauniin hopeanharmaan pään!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmikymppisenä löysin ensimmäisen kirkkaan metallisen hiuksen ohimoltani. Olin raidoittanut hiuksiani vaikka kuinka pitkään, ja tämä hius oli välttynyt raita-aineelta ainakin pari vuotta. Raidoittaminen ja värjäys jatkui viime syksyyn, jolloin kyllästyin säännölliseen värimössö päässä istumiseen ja ajattelin, että ei harmaa ole hullumpi väri. Yllätyksekseni värin alta paljastuvat hiukset ovatkin vitivalkoiset. Ero värjättyihin on aikamoinen, mutta paluuta ei ole. :)

Numero 30 jatkaa: nyt olen reilusti yli viisikymppinen. Pigmentillä on ollut reilusti aikaa puuhailla omiaan värin alla.

Vierailija
22/31 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 30-vuotiaana löysin ensimmäiset harmaat hiukset. Tarkempaa vuotta en muista, saattoi olla pari vuotta alle tai yli. Samoihin aikoihin aloin huomata, että mikä tahansa hiusväri ei käy: pitää olla niitä joiden luvataan peittävän harmaatkin. Muuten lopputulos jää epätasaiseksi ja väri ei vaan enää tartu kaikkialle. En raski käydä kampaajalla, tosin en ole jaksanut pariin vuoteen värjätä hiuksia ollenkaan. Ei ne hiukset yleisilmeeltään harmaalta näytä, vaan samalta maantienruskealta kuin ennenkin. Mutta jos haluaa etsimällä etsiä, niin siellä täällä löytyy yksittäisiä harmaita hiuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää joku jatka-lausetta -leikki? Koska hiukseni alkoivat harmaantua, värjäsin ne mustiksi. Tosin niistä tuli violetit.

Vierailija
24/31 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisenä. Oon niin katkera, kun omilla vanhemmillani tuli vasta joskus 6-kymppisenä ja luulin että tää ois suvussa menevä autuus :'( 

Vierailija
25/31 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

30:senä alkoi tulla ensimmäiset harmaat hiukset. Nyt 49-vuotiaana kauttaaltaan valkoisen harmaat jos en värjäisi. Omat hiukset tummat. Olen nainen.

Vierailija
26/31 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntymästä

Vierailija
27/31 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

34v.

Vierailija
28/31 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

32v ikäisenä kahden traumaattisen tapahtuman jälkeen. Tosin äidin suvussa on taipumusta aikaisin harmaantumiseen, että voihan se sekin taustalla vaikuttaa. Nyt olen 45v, ja harmaita löytyy aina muutama sieltä sun täältä.

Vierailija
29/31 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 30. Nyt 50v ja melkein täysin harmaa. 2viikon päästä värjäyksestä juurikasvu näkyy selvästi jakauksen kohdalla, ainakin itse sen näen.

Vierailija
30/31 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

51vee, murheet ja stressi harmaannutti.

Se ei ole mikään vitsi.

Vierailija
31/31 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin ekan harmaan hiuksen n. 45-vuotiaana.  Nyt olen 50. Kampaaja arvio että mulla on 5-10 harmaata hiusta. Siskoni on kaksi vuotta vanhempi ja hänellä on jo kokonaan harmaat hiukset. Oli yllätys kun tajusin juurikasvusta, että upean tumma sisko onkin feikannut väriään jo 15 vuotta :)