Koska hiuksesi alkoivat harmaantua?
Olen 45v. nainen, ei yhtään harmaata hiusta. Siskoillani (49v ja 40v) on jo paljon harmaata hiuksissaan. Kadehdin niitä, haluaisin itsekin kauniin hopeanharmaan pään!
Kommentit (31)
Noin 30-vuotiaana löysin ensimmäiset harmaat hiukset. Tarkempaa vuotta en muista, saattoi olla pari vuotta alle tai yli. Samoihin aikoihin aloin huomata, että mikä tahansa hiusväri ei käy: pitää olla niitä joiden luvataan peittävän harmaatkin. Muuten lopputulos jää epätasaiseksi ja väri ei vaan enää tartu kaikkialle. En raski käydä kampaajalla, tosin en ole jaksanut pariin vuoteen värjätä hiuksia ollenkaan. Ei ne hiukset yleisilmeeltään harmaalta näytä, vaan samalta maantienruskealta kuin ennenkin. Mutta jos haluaa etsimällä etsiä, niin siellä täällä löytyy yksittäisiä harmaita hiuksia.
Onks tää joku jatka-lausetta -leikki? Koska hiukseni alkoivat harmaantua, värjäsin ne mustiksi. Tosin niistä tuli violetit.
Nelikymppisenä. Oon niin katkera, kun omilla vanhemmillani tuli vasta joskus 6-kymppisenä ja luulin että tää ois suvussa menevä autuus :'(
30:senä alkoi tulla ensimmäiset harmaat hiukset. Nyt 49-vuotiaana kauttaaltaan valkoisen harmaat jos en värjäisi. Omat hiukset tummat. Olen nainen.
32v ikäisenä kahden traumaattisen tapahtuman jälkeen. Tosin äidin suvussa on taipumusta aikaisin harmaantumiseen, että voihan se sekin taustalla vaikuttaa. Nyt olen 45v, ja harmaita löytyy aina muutama sieltä sun täältä.
Alle 30. Nyt 50v ja melkein täysin harmaa. 2viikon päästä värjäyksestä juurikasvu näkyy selvästi jakauksen kohdalla, ainakin itse sen näen.
51vee, murheet ja stressi harmaannutti.
Se ei ole mikään vitsi.
Löysin ekan harmaan hiuksen n. 45-vuotiaana. Nyt olen 50. Kampaaja arvio että mulla on 5-10 harmaata hiusta. Siskoni on kaksi vuotta vanhempi ja hänellä on jo kokonaan harmaat hiukset. Oli yllätys kun tajusin juurikasvusta, että upean tumma sisko onkin feikannut väriään jo 15 vuotta :)
Numero 30 jatkaa: nyt olen reilusti yli viisikymppinen. Pigmentillä on ollut reilusti aikaa puuhailla omiaan värin alla.