Kenen asukokonaisuuden haluaisit syntymäpäivälahjaksi?
Vaimoni täyttää kesällä pyöreitä vuosia ja ajattelin antaa hänelle lahjaksi jonkun suomalaisen vaatesuunnittelijan tekemän asukokonaisuuden. Koska tunnen tätä puolta vähän, toivoisin teiltä arvon palstalaiset apua: keihin / mihin yrityksiin minun kannattaisi tiedusteluni tähän liittyen kohdistaa?
Vaimoni nykyinen tyyli on urheilullinen, maanläheinen, yksinkertaisen kaunis :) (laita suomalainen mies määrittelemään millainen on vaimosi pukeutumistyyli ja tätä saat...)
Kommentit (6)
Pöh, mä jo riemastuin että voisin esittää ihanan ehdotuksen, Armanin housupuvun tai YSL:n smokin. Kotimaisista suunnittelijoista ei tule yhtäkään himoittavaa asukokonaisuutta mieleen. Samaa settiä niin globe hopet kuin ivanat.
Ei hitto, luuletko onnistuvasti tuossa ostoksessa??? Kunnioitettava yritys, mutta riskaabelia...
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 10:45"]
Ei hitto, luuletko onnistuvasti tuossa ostoksessa??? Kunnioitettava yritys, mutta riskaabelia...
[/quote]
En tee ostosta, vaan vien rakkaan vaimoni tekemään itse valinnan tai jos päädytään teettämään asuste, niin silloinhan hän on automaattisesti osa tätä prosessia :)
Millaisista summista puhutaan mittatilaustyönä tehdyn puvun osalta?
Arman Alizadilla oli ainakin pari vuotta takaperin yrityksessään kumppani, joka suunnitteli naisten vaatteita. Hänestä tuttavalla hyvät kokemukset.
No minä haluaisin esim. Oona Elena Kassilan (Moonalia Dream) suunnitteleman ja tekemän asukokonaisuuden koruineen ja asusteineen päivineen, mutta vahvasti veikkaan, että tuskin on kuitenkaan kovin monen muun "unelma" :D