SAIRAISTA VIESTEISTÄ-LUKEKAA KAIKKI TÄMÄ!!!!
Soitin vauva-lehteen heti huomattuani sairaan viestin, joka täällä oli.Se oli näköjään ainoa keino saada sairas viesti täältä pois. Itse olen huonovointinen edelleen vain hieman vilkaistauni ko. viestiä.
Toivon sydämestäni, että vastaisuudessa tartutte luuriin HETI kun vastaavaa havaitsestte sen sijaan että täällä sitä pähkäilette. Ko. viesti oli täällä ilmeisesti jo aivan liian kauan.Lisäksi toivon, että ihmiset jotka eivät viestin sairasta luonnetta huomanneet, katsovat peiliin. Ei kannata olla liian sinisilmäinen, kyllä hälytyskellojen olisi pitänyt soida jo alkuperäistä viestiä lukiessa.
Kommentit (6)
Mitä jos alkuperäinen olisi oikeasti ollut avun tarpeessa? Jos hänen tyttönsä olisi oikeasti loukannut itsensä pahasti ja haluaisi saada täältä kipeästi tietoja mahdollisista pysyvistä vammoista?
En edelleenkään ole idioottivarma siitä, oliko tämä kirjoittaja joku oikeasti hädässä oleva äiti vai pedofiili.
Prosenttimerkki:
Mitä jos alkuperäinen olisi oikeasti ollut avun tarpeessa? Jos hänen tyttönsä olisi oikeasti loukannut itsensä pahasti ja haluaisi saada täältä kipeästi tietoja mahdollisista pysyvistä vammoista?En edelleenkään ole idioottivarma siitä, oliko tämä kirjoittaja joku oikeasti hädässä oleva äiti vai pedofiili.
Tietkö, minä en usko että oli hädässä oleva äiti. Tytölleni oli sattunut ihan samoin ja ne asiat mitä tämä nimimerkki sanoi että hänen tytölle lääkärissä tehtiin ei voi pitää paikkaansa. Ensinnäkin sinne ei laiteta tikkejä jotka napsastaan pois muutaman päivän päästä ja tikkejä ei edes laiteta vuorokauden vanhoihin haavoihin. Sairaalassa ei pidetä tuon takia yön yli ja jos hän oli niin rakastava äiti (niinkuin joka viestissä lässytti kuinka lastaan rakastaa) niin miksi hän ei jäänyt sinne yöksi? Unohti jopa lapsensa nimen minulle tarkoitetussa viestissä..
Niinkuin sinua edellinen kirjoittaja sanoi, en minäkään katsonut kaikkia viestejä tarkkaan. Luin vain hänen ap viestin joka oli ihan asiallinen. Kerroin oman tarinani ja sitten alkoi hälytyskellot kilkuttaa kun hän pyysi minua kertomaan vaikka kuinka yksityiskohtaisesti asiat ja ällöttävällä tavalla. Sitten luin koko ketjun kunnolla. Oikeasti kukaan äiti, edes hädässä oleva ei kirjoita noin.
Jos on joku pilaileva teini niin on sairas kyllä päästään. Vielä sairaampi on nimimerkki jos hän on tosiaan joku pedofiili. Mistä tietää vaikka halusi tietoa mitä tapahtuu tytölle jos hän tekee sille pahaa...
Pikkuhousuketjua en lukenut kuin pari ekaa viestiä. Ajattelin mielessäni että jo on hourupää..
Onneksi ketjut poistettiin. Taitaa ylläpito olla lomilla kun normaalisti poistavat tosi herkästi viestejä..
Turha sitä on täällä enää kenenkään päivitellä kuinka tyhmiä JOTKUT ovat.
ei ollut tarkoitus kenellekään enää pahempaa mieltä saada aikaan. Tulin itse vain niin huonovointiseksi, että tuli turhan rajua tekstiä. Ei siis ollut tarkoitus ketään hyvää tarkoittavaa syyllistää. Hyvä opetus tämä varmasti oli meille kaikille ja valitettava muistutus maailman ajottaisesta julmuudesta ja pahuudesta.Onneksi elämässä on sitä hyvääkin paljon!Kaikille hyvää päivän jatkoa!
Luin kyseisen viestin ja kyllä se ihan alusta asti sairaalta tuntui. Ei kai kukaan normaalijärkinen äiti noin tarkaan ala lapsensa alapää-juttuja selittelemään jossain yleisöpalstalla. Varsinkin, kun vielä ottaa tämän palstan tason huomioon. Good for you!
vastaajat ei kyllä ole mitenkään osasyyllisiä, jos joku pervoilee. Kaikki ei välttämättä lue joka kohtaa viesteistä niin tarkkaan, että huomaisivat, että viesteissä oli hieman arveluttavia epälloogisuuksia.