Hei! Mistä kannattaisi hakea lainaa matkaa varten?
Kommentit (26)
Miksi ap ei kerro, mihin hän matkustaa ja miksi on niin pakottava tarve, että pitää oikein lainarahalla lähteä?
Älä ota lainaa matkustamista varten, vaan säästä! Mikä ihmeen tarve ihmisillä on elää yli varojensa? Itseni siis mukaanlukien. Makselen tässä aiempaa kulutusjuhlaa näillä näkymin pois aika pitkään, enkä todellakaan suosittele kenellekään.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 11:33"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 10:34"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 10:25"]
Täh? Mistä nyt yleensä lainaa haetaan? Mikä tämä kysymys oli? Ja ei kai ole mitään järkeä hakea matkaa varten lainaa? Säästätte vuoden ja menette ilman lainaa matkalle. Korot on vakuudettomissa lainoissa todella isot ja siten reissulle tulee hintaa paljon enemmän.
[/quote]
Mikä korko on mielestäsi "todella iso"? OP:sta irtoaa 3000 euroa 2 vuoden maksuajalla noin 6,8 % korolla. Jokainen voi itse arvioida, onko lainalla hankittava asia tuon koron arvoinen.
[/quote]
Epäilen, että pankki edes antaa noin paljon lainaa ilman vakuuksia matkaa varten =)
[/quote]
Pankki ei edes kysy kulutusluoton käyttökohdetta. Vaikka viinaa ostaisit koko rahalla, niin hyväksi havaittuna asiakkaana rahaa kyllä saat.
Vieraan pääoman käyttö ei välttämättä ole yli varojen elämistä. Varallisuus, tulot ja käteiskassa eivät välttämättä ole toisistaan riippuvaisia.
Kääntäen: Kassassa voi olla tilipäivänä matkan verran rahaa, vaikka ei olisikaan varaa lähteä matkalle.
Henkilön, joka ei tiedä mistä lainaa saa, ei pitäisi sitä ottaa ollenkaan. Vaarana on, että ei ymmärrä, että se pitää maksaa poiskin!
komppaan luottokorttia. mulla viidentonnin maksimilla ja kovassa käytössä: kodinkoneet - maksanut pois - pari matkaa - maksanut pois - keittiöremppa - maksanut pois - uusi sohva - maksanut pois. kukaan ei kysele mitä mihin paljonko mikä vakuus, joskus saa alennuksia ja etuja ja erän suuruuden voin valita itse. kuukausibudjetissa on aina väh 400€ luottokorttilyhennystä varten.