Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen vaatekaupassa myyjä toi minulle kokoani kysymättä

Vierailija
19.02.2014 |

XS-kokoisen mekon. Naureskelin vähän, että joo joo hyvä vitsi, mutta niin se vain sujahti päälle. Mielessäni olen edelleen kokoa L. Onko muita laihtuneita, joiden vaikea käsittää omaa kokoaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todistaa sen, että et näytä pullealta enää ulkopuolisen silmässä, vaan pienikokoiselta:) Onneksi olkoon onnistuneesta painonpudotuksesta :)

Vierailija
2/10 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh. mulla on farkkuja koolla 29 tuumaa - 31 tuumaa. täysin mallista kiinni. Mekkoja tosiaan XS - M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 09:31"]

Heh heh. mulla on farkkuja koolla 29 tuumaa - 31 tuumaa. täysin mallista kiinni. Mekkoja tosiaan XS - M

[/quote]

Nyt taisit tarkoituksella käsittää väärin. ap

Vierailija
4/10 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se oli XL, minkä se sinulle toi. On ihan yleistä tuo fatorexia nykypäivänä.

Vierailija
5/10 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Näin toimii todella ammattitaitoinen vaatekaupan myyjä. Asiakashan ei tiennyt oikeaa kokoaan, mutta myyjä pelkälla vilkaisulla näki asiakkaan koon ja tietää myytävien tuotteiden ominaisuudet. Varmaan toistekin käytät kyseisen myyjän palveluita. Poistaahan se sinulta sen ylimääräisen vaatteiden sovittelun ja kaupalta taas sen että tumpelo asiakas sotkee myytäviä vaatteita.

Vierailija
6/10 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 09:38"]

Niinpä. Näin toimii todella ammattitaitoinen vaatekaupan myyjä. Asiakashan ei tiennyt oikeaa kokoaan, mutta myyjä pelkälla vilkaisulla näki asiakkaan koon ja tietää myytävien tuotteiden ominaisuudet. Varmaan toistekin käytät kyseisen myyjän palveluita. Poistaahan se sinulta sen ylimääräisen vaatteiden sovittelun ja kaupalta taas sen että tumpelo asiakas sotkee myytäviä vaatteita.

[/quote]

Juuri näin :) ap

Vierailija
7/10 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 09:34"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 09:31"]

[/quote]

Nyt taisit tarkoituksella käsittää väärin. ap

[/quote]

Go ap! Ja kakkonen taitaa olla näitä av:n läskinatseja jotka ei vain osaa iloita siitä jos ylipainoinen laihtuu, hän kun on aina ollut sopiva. Hän vain kyselee miksi lihoa, pessimisti on aina pessimisti.

Vierailija
8/10 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa oli kuulla tuollainen, itse kun tässä laihdutan ja muutaman kilon olenkin jo pois saanut, tosi motivoivaa! :) Ehkä itsellekin vielä joskus käy noin!

Vierailija
9/10 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua, paitsi, että ei ole kyse myyjästä. Itse automaattisesti menin ensin isojen tyttöjen hyllylle ja en meinannut millään ymmärtää, että mahtui pienemmät vaatteet päälle. Kiloja lähti 25.

Hienoa ap.

Vierailija
10/10 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap!:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme