Satuhäät 24.2.
Tulee hauska jakso! Ihanan friikki pariskunta tiedossa 20 vuoden ikäerolla :D sydänkohtauksen saanut harmaantunut vanha pappa ja hänen nuori morsmaikkunsa.
Kommentit (197)
Lapinmiäs Arto Länsman tulee minullekin mieleen, pieni mies hänkin oli
Minulle tulee mieleen Mooses Mentulan kirja "Isän kanssa kahden". Lukekaapa minkälaista on olla lapienmiehen vaimo tai se mies itse.
Sairas ja vanha ukko joka lisää vielä omalta osaltaan lapsia 6,9 miljardin ihmisen maailmaan. Kuin joku Jani Sievinen.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 21:25"]
Uskomatonta että 30-vuotias haluaa harmaantuneen 50-vuotiaan, on mies vielä lyhyempi kuin nainen.
Huonosti toimii AV, hidastelee
[/quote]
Samaa mietin kun Sauli ja Jenni menivät naimisiin.
ei helvetti mikä tota miestä vaivaa!?!?
Ikä on vai numero. Mun mielestä hyvä pari. :)
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 21:27"]
no mites täällä nyt on hiljaista. ottaako naisia päähän kun nuori,kaunis ja timmi nainen ja paljon vanhempi mies:DDD voin kuvitella miten teidän naamat punoittaa kiukusta
[/quote]
Palsta ei toimi. Olen yrittänyt lähettää monta viestiä.
Ukkeli hankki itselleen omaishoitajan.
Onko sulhanen saamelainen (tai puolisaamelainen)?
Sanattomaksi vetää nuo sulosoinnut
Onko mies varakas? Pääsee joskus omaishoitajaksi. Morsian kaunis.
Ukit laulaa karaokea kun pitäisi järkätä juhlia
Morsian voisi käyttää tyylikkäämpiä vaatteita niin olisi tosi nätti.
Ei oo pojilla turhaa ressiä hääjärjestelyjen suhteen, kalja virtaa ja karaoke soi :D.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 21:10"]
isä ja tytär menneet naimisiin :D tuo mies on oikea alfa, ikä painaa mutta pääsee nussimaan nuorta kireää nuorikkoaan.
[/quote]
jep, ei tarvi tyytyä mihinkään motkottavaan keski-ikäiseen akkaan
Aivan ihana pariskunta!! Positiivisessa mielessä hymy huulilla saa kattoa tätä jaksoa, eikä mitään ivallista sanottavaa. Ihana, normaali ja rehellinen pari.
no mites täällä nyt on hiljaista. ottaako naisia päähän kun nuori,kaunis ja timmi nainen ja paljon vanhempi mies:DDD voin kuvitella miten teidän naamat punoittaa kiukusta