Valitus ja tsemppi ketju! Mä alotan
Oon halunnu jo pari päivää tehdä tän ketjun. Eli saa valittaa jos joku ärsyttää ja sit myös lohduttaa/piristää toisia.
Mua ärsyttää moni asia tällähetkellä mut kerron muutaman.
1. Tuore suhde, ollaan kuljettu tiiviistii tässä ehkä 1kk? Ja nyt mies on muuttunut oudoks kahden päivän aikana, ei vastaa viesteihin, ei haluu nähä paljoo. Mut sit ku nähään nii on ihan rakastunu ja normaali. Ymmärrän et varmaan kyllästyny ja ei siinä mitää mut ärsyttää tää miettiminen. Ja ku kysyy nii ei kuulema oo mitään.
2. Ystävällä ei oo rahaa, yritin auttaa sitä kun sillä oli yks tavara mitä oli haukkunu ja sanonu että haluais myydä mut ei kukaan sellasta halua ja sitten joku just kyseli sitä kyseistä tavaraa nettikirpulla. Sovin kaupat alustavasti koska kaveri ei vastannut ja hän oli halunnut tästä tavarasta eroon. Sitten kun kaveri vastas niin sano ettei halua myydä sitä ja vähän loukkaantu että olin liian innokas myymään sitä. Noh koitin vaan auttaa kun olisi saanut siitä 50e ja kaverilla pari euroa itsellä vaan.
3. Lasteni isä löysi uuden naisen (ollaan erottu kauan sitten) ja nainen on niin mustasukkainen minusta ettei lasteni isä halua nähdä edes lapsia enää ettei näkisi minua ettei tule riitaa uuden naisen kanssa. Nainen myös määräilee miten ja milloin lapset tapaa isäänsä ja tuli jopa minulle määräilemään miten asiat hoidetaan. "Joo tästälähtien lasten vaihdot hoidetaan sitten niin ja niin...." Ymmärrätte varmaan vi**tuksen.