Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka ette käytä kortsua, ärsyttääkö teitä sperman valuminen?

Vierailija
18.02.2014 |

Vaikka kuinka kävisi pissalla ja pesulla yhdynnän jälkeen, niin koko yön sitä kuitenkin valuu pitkin ja poikin. Ja vielä seuraavana päivänä. Aika ajoin tää ottaa mua päähän aika paljonkin, mikä on ihan tyhmää, koska eihän sille mitään voi. Ootteko te muut ihan sinut tän asian kanssa? 

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies hakee heti paperia ja pahimmat ponnistan ja pyyhin siihen.. tai no mies yleensä pyyhkii. 
sen jälkeen vessaan pesulle. ei yleensä valu enää seuraavana päivänä

Vierailija
2/104 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 22:59"]

Vaikka kuinka kävisi pissalla ja pesulla yhdynnän jälkeen, niin koko yön sitä kuitenkin valuu pitkin ja poikin. Ja vielä seuraavana päivänä. Aika ajoin tää ottaa mua päähän aika paljonkin, mikä on ihan tyhmää, koska eihän sille mitään voi. Ootteko te muut ihan sinut tän asian kanssa? 

[/quote]Laita pikkuhoususuoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 23:29"]

Oonko mä nyt jotenkin outo kun mua ei haittaa yhtään? Musta on ihanaa valua sitä miestä seuraavana päivänäkin :)

n33 

[/quote]

Et ole vaan luonnollinen ja aito nainen.

Vierailija
4/104 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerron teille tarinan tosielämästä. Meillä oli kolmisen vuotta sitten hankala aika meidän suhteessa. Ollaan oltu siis ihan nuoresta lähtien yhdessä, pari lasta. Niin, kolmisen vuotta sitten melkein erottiin, mies petti ja mä petin kostoks. Asiat saatiin kuitenkin selvitettyä ja opittiin taas arvostamaan sitä mitä meillä on. Ja rakastuttiin ehkä uudelleen. No, viime viikoloppuna oltiin juhlissa, joihin ilmestyi myös se mies, jonka kanssa miestäni petin. Tämä tuli liehittelemään ja tunsin, miten omalla miehelläni alkoi mitta täyttymään. Jossain vaiheessa, kun tämä show oli aikansa kestänyt, mieheni vinkkas mut vessaan kanssaan. Ilmoitti, että nyt hän nai sen saatanan limanuljaskan irti musta, tässä ja nyt. Ja niin tapahtui :) Ja ilmeisesti kyseessä oli joku miehisyys-juttu, koska mies myös nappas mun pikkarit taskuunsa. Yritin itseäni siivoilla parhaani mukaan, mutta valuhan sitä spermaa sieltä. Oman miehen käytös muuttui hyvinkin paljon, jonkinlaiset omistajanelkeet tuli esiin ja, kumma kyllä, se "limanuljaska" väistyi. Että kai tässä on joku evoluutiojuttukin olemassa, nainen haisee omistajalleen ja kilpailijat väistyy.

Vierailija
5/104 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen niiden naisten puolesta, joita tämä mällien valuminen seuraavanakin päivänä ei haittaa, mutta voisitteko ystävällisesti ymmärtää, että joitakin meistä se haittaa eikä se johdu siitä, että olemme "neuroottisia akkoja joita miehet pettävät", vaan siitä, että se ylenpalttinen limaisuuden tuntu on inhottavaa siis puhumattakaan siitä läpitunkevasta hajusta - ja osa meistä ei voi tai halua syystä tai toisesta pitää pikkuhousunsuojaa tai sitten se ei auta, ei varsinkaan siihen hajuun. Tällä asialla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että pitäisimme seksiä inhottavana tai likaisena ja miehen nesteitä ällöttävinä. Jessus... en minä pidä kuukautisiakaan ällöttävinä, kyseessä on täysin luonnollinen juttu... mutta jos tulee ohivuoto ja housut kostuvat ja vähän haiskahtaa niin onhan se nyt inhottavaa!

En ole ikinä ymmärtänyt näissä keskusteluissa sitä mentaliteettiä, että "koska minua ei haittaa, ei pitäisi haitata sinuakaan - tai jos sinua haittaa, olet neuroottinen/viallinen/idiootti". Voitaisiinko jakaa kokemuksia ilman tällaista asennetta pliis? Olisi kaikille mukavampaa.

Ja vinkkejä jos on etenkin siihen hajuun niin saa jakaa. Muutoin jatkan itse seksielämää kondomin kera, koska oma anatomiani on ilmeisesti sellainen, että kohtu/emätin varastoi miehen mällit jopa pariksi päiväksi ja holauttelee sitten "ämpäritolkulla" sieltä ulos huonoimpaan mahdolliseen aikaan. En halua haista enkä halua muiden ihmisten seurassani ajattelevan, että "eikö tuo pese itseään, hyi":

Vierailija
6/104 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ärsytä, mutta oon kyllä aika hyvin saanut eliminoitua sen valumisen. Hetken aina makoillaan sängyllä, mutta siinä vaiheessa kun valuvat mällit alkaa kutittaa niin vessaan pesulle, käytän käsisuihkua ja sormella kaivan pahimmat pois. Jotain valumia voi vielä tulla parin tunnin sisällä, mutta aika vähän. Mut sormea on kyllä pakko käyttää, muuten ne varmaan valuis vielä huomennakin. Onneksi limakalvot on toistaseks kestäneet ton lutrauksen. Pesen vedellä ja ACOn intiimipesumoussella, joka on ihanaa.

Vierailija
7/104 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan mitään valu! Lasti pysyy tiukasti sisällä kunnes käyn vessassa, lorautan pyttyyn ja kuivaan. Ei valu mihinkään pitkin yötä (tai päivää)...

Vierailija
8/104 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo,se on tosi veemäistä :S

Vierailija
9/104 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri siksi vaihdetaan lopuksi asentoa, että tulen päälle. Spermat valuu heti ulos, eikä se kerkeä niin hyvin sinne pidemmälle, josta sitä voisi pikkuhiljaa valua ulos :)

Vierailija
10/104 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, en ole koskaan edes miettinyt asiaa! Olenko outo? :D

Vierailija
11/104 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo vähän neuroottiselta kuulostaa, koska en ymmärrä alkuunkaan tuota asiaa. Kai voin ilmaista ihmetykseni myös, jos en vain ymmärrä? Eiköhän kaikilla ole yhtälainen oikeus kirjoitta tänne? terv. 85

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 11:30"]

Olen iloinen niiden naisten puolesta, joita tämä mällien valuminen seuraavanakin päivänä ei haittaa, mutta voisitteko ystävällisesti ymmärtää, että joitakin meistä se haittaa eikä se johdu siitä, että olemme "neuroottisia akkoja joita miehet pettävät", vaan siitä, että se ylenpalttinen limaisuuden tuntu on inhottavaa siis puhumattakaan siitä läpitunkevasta hajusta - ja osa meistä ei voi tai halua syystä tai toisesta pitää pikkuhousunsuojaa tai sitten se ei auta, ei varsinkaan siihen hajuun. Tällä asialla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että pitäisimme seksiä inhottavana tai likaisena ja miehen nesteitä ällöttävinä. Jessus... en minä pidä kuukautisiakaan ällöttävinä, kyseessä on täysin luonnollinen juttu... mutta jos tulee ohivuoto ja housut kostuvat ja vähän haiskahtaa niin onhan se nyt inhottavaa!

En ole ikinä ymmärtänyt näissä keskusteluissa sitä mentaliteettiä, että "koska minua ei haittaa, ei pitäisi haitata sinuakaan - tai jos sinua haittaa, olet neuroottinen/viallinen/idiootti". Voitaisiinko jakaa kokemuksia ilman tällaista asennetta pliis? Olisi kaikille mukavampaa.

Ja vinkkejä jos on etenkin siihen hajuun niin saa jakaa. Muutoin jatkan itse seksielämää kondomin kera, koska oma anatomiani on ilmeisesti sellainen, että kohtu/emätin varastoi miehen mällit jopa pariksi päiväksi ja holauttelee sitten "ämpäritolkulla" sieltä ulos huonoimpaan mahdolliseen aikaan. En halua haista enkä halua muiden ihmisten seurassani ajattelevan, että "eikö tuo pese itseään, hyi":

[/quote]

Vierailija
12/104 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys vielä, että ihan varmasti kaikki ajattelee sinusta sen valuvan sperman takia, että "hyi eikö tuo koskaan pese itseään" :D 85

Vierailija
13/104 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme peetä: ponnistaminen, pyyhkäiseminen ja pikkuhousunsuoja.

Eli ponnistaa lantionpohjanlihaksilla kuin paskalla käydessä, jolloin saa suurimman osan tulemaan samantien ulos. Sitten pyyhkii huolellisesti. Sitten (jos mahdollista) alapesu ja kuivaus, lopuksi pikkuhousunsuja pöksyihin ja menoksi. En ole huomannut että noiden toimien jälkeen siihen pikkuhousunsuojaankaan mitään valuisi, mutta jos sattuisi lurahtamaan niin ei sitten olisi kaikissa vaatteissa samantien.

Vierailija
14/104 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te joiden  miehillä se sperma haisee niin voimakkaasti että ulkopuolisetkin sen haistaa (peseytymisestäkin huolimatta), niin kannattaisko teidän suositella miehillenne lääkärikäyntiä? Ei nimittäin ole normaalia, oisko joku tulehdus tai jotain?

Vierailija
15/104 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on jotenkin kauhean vaikea kuvitella MIES, jota ei häiritsisi omat mällit omissa kalsareissaan, jossakin palaverissa haisemassa siinä pöksynsä märkänä ja limaisena, puvunhousutkin hiljalleen kastumassa.

Miksi ihmeessä naista ei saisi häiritä ja ällöttää ne haisevat limat housuissaan seuraavana päivänä?! Miehet itse vinkuvat "kuinka epämukavaa ja kalsaritkin kastuu ja hankalaa ja yöks" jos joskus on yölliset lastit päässeet tulemaan housuun, kävelevätkin kuin paskat housussa vessaan, voi nyyh. Naisten pitäisi vaan ylväinä ja onnellisina miehensä nesteistä nautiskella kastuvista, haisevista ja limaisista housuistaan seuraavana päivänä töissä.. Miettikääs nyt vähän!

Vierailija
16/104 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo todellakin. Jokaista mun miestä on häirinnyt ne spermatahrat sängyssä enemmän kuin mua. 

Vierailija
17/104 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 13:14"]

Joo todellakin. Jokaista mun miestä on häirinnyt ne spermatahrat sängyssä enemmän kuin mua. 

[/quote]

Ymmärrän noita miehiäsi. Muakin haittais jos seurustelukumppanin sängyssä olisi muiden naisten pillulimoja. 

Vierailija
18/104 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sieltä jotain valuu... Elämä on.

Vierailija
19/104 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 13:15"]

Ymmärrän noita miehiäsi. Muakin haittais jos seurustelukumppanin sängyssä olisi muiden naisten pillulimoja. 

[/quote]

Ahaha, tosi hauskaa. Ihan omia spermojaan ovat olleet. Heti kun se irtoaa pippelistä niin muuttuu ilmeisesti sellaiseksi, ettei siihen voi koskea. Mut naisten tietty pitäis rakastaa sitä pikkuhousuissa ja suussa ja rinnoilla ja sängyllä ja ihan missä vaan. 

Vierailija
20/104 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus sellainen seksikumppani (siis olen nainen ja seksikumppanini oli mies), joka alkoi melkein yökäillä kun piti alkaa putsailla spermoja aktin jälkeen. Naama väärässä pyyhki niitä jäämiä joka paikasta ja käytti siihen hommaan about puoli talouspaperirullaa. Oli kyllä muutenkin melko ahdistava tyyppi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän