kuolenko jos jätän?
eli siitä kaikki alkoi kun tuli raskaaksi... mieheni alkoi juoda kavereidensa kanssa... hän on pettänyt kaksi kertaa ja tullut kerran ikkunasta sisään tappamaan minut...istuin wc:ssä sen aikaa että poliisit tuli...poliisit haki hänet... ja hän lupasi muuttua... mutta ei... sitten hän mursi minun käteni..sitte selittelin vanhemmilleni ja sukulaisilleni että olen vain liukastunut...ja ja taas annoin anteeksi... sitte muutin hänen kanssaan toiselle paikkakunnalle koska hän vain päätti ryyppy reissulla ettei halua enää tulla sinne vanhaan kotiin... ja sitten muutimme... en tuntenut muita paikkakunnalta kun " anoppini" ja sitte mieheni laittoi koko asunnon uuteen uskoon vaikka lupasi olla selvinpäin ja katsoa vain elokuvia... tuli seuraavana päivänä(oli serkulleni lapsenvahtina yön)ja koko kämppä oli täynnä kaljapulloja yms...sisällä oli poltettu tupakkaa(ennen ei ollut koskaan poltettu) ja huumeiden käytön jälkiä oli...siivosin mitään puhumatta...sitte soitin hänelle että miksi kotini oli siinä kunnossa... ja syy oli että hän ei tiennyt että milloin tulen(vaikka sanoin edellisenä päivänä selvällä suomen kielellä että milloin tule)sitten muutin pois... olimme kuukauden erossa ja emme pitäneet yhteyttä ollenkaan... ja sitte taas aloimme pitämään yhteyttä... ja hän lupasi muuttua koska oli ajatellut asioita...otin hänet takaisin...mutta sitten hän lähti juhannsta edellisenä maanataina ja laitto puhelimen kiinni... sitte ystäväni soitti ja sanoi että mieheni oli soittanut hänelle....ja hän lupasi muuttua... ja otin hänet takaisin...mutta sitten se teki sman uudelleen... ja joka kerta kun olen yrittäny jättää häntä niin hän on uhkaillut tappaa... miten pääsen eroon enää kun on yhteinen lapsi ja mies on täys sekopää??
Kommentit (5)
Parempi varmaan muuttaa kaikki osoite + muut tiedot salaisiksi + muuttaa uudelleen paikkakuntaa. Eräs vanha tuttuni joutui sekaannuttuaan väärään porukkaan pelkäämään monta vuotta, vaikka ei ollut edes lapsia kuvioissa.
Vaikka kuinka haluaa ja päättää, että nyt tämä helvetti loppuu niin ei kulu kauaa kuin huomaa taas miettivänsä, että miten osaa elää ilman toista, jonka kanssa on elänyt monet vuodet. Vaikka kuinka tietää, ettei se toinen voi muuttua niin silti ei pysty lähtemään. Kun tarpeeksi monta kertaa on alistunut toisen kohteluun, siitä jää tapa, josta ei pääse irti.
... kunhan suunnittelet lähdön kunnolla, haet ulkopuolista apua jne. Riski, että vahingoitut pahasti (muutenkin kuin psyykkisesti) on korkealla, vaikka jäisitkin. Lyönnit pahenevat väkivaltaisessa parisuhteessa ajan myötä (keskimäärin siis, sinä tunnet toki parhaiten oman tilanteesi). Rohkeutta ja voimia lähtemiseen!
....niin tutulta kuulostaa!!!
Minulla on sinulle vain yksi ohje ja se että pelasta itsesi ja lapsesi elämä ja äkkiä! Minä elin samantyyppistä elämää mieheni kanssa 13 vuotta. Meno koveni entisestään kun aloin odottamaan lastamme. Kun tyttäremme oli 3 vuotias päätin hankkiutua miehestä eroon, vaikka tiesin että kokemuksesta tulee vaikeinta mitä koskaan joudun kokemaan.
Voin kokemuksesta kertoa että tuo mies ei muutu koskaan! Sinun on on oltava vahva ja pelastaa lapsesi tuollaiselta elämältä, vain sinä voit sen tehdä! Minua helpotti suunnattomasti kun sain helvetilliselle elämälleni selityksen, olen aivan varma että ex-miehelläni on narsistinen persoonallisuushäiriö.
Hei.. nyt kohta 4-vuotias helvetillisestä elämästä pelastettu pieni lapsikultani heräsi... täytyy lopettaa tältä erää:)