Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi facebookissa samalla henkilöllä on itsestään kaksi erillistä profiilisivustoa?

Vierailija
03.11.2020 |

Mikä tarkoitus on laatia itselleen kaksin kappalein profiileja; en vaan käsitä.
Ymmärrän kyllä, että joillakin ihmisillä on kaimoja lukumääräisesti saman etunimen ja sukunimen omaavia ihmisiä paljonkin, mutta kun katselin eräänkin tutun fb-kavereita, ja tunnen heistä osan hyvinkin, niin heitä oli kaksin kappalein tämän tutun kaverilistalla saman ihmisen kuvalla varustettuna, mutta hieman eri paikasta otettuja tai ilme hieman erilainen tms. kuin siinä toisessa profiilissa, mutta sama henkilö kuitenkin kyseessä.
Perin juurin outoa tehdä kaksi profiilisivua itsestään.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä hankalaa. Listathan ovat juuri sitä varten, että niillä voi säännöstellä kenelle mitäkin julkaisee, ei niitä joka kerta tarvitse naputella, vaan valitsee vaan oikean ryhmän jolle julkaisee. Ymmärrettävää tietty jos tunnukset ovat hävinneet tms. tekninen syy.

Mulla on privaprofiilissa hääkuva, jossa suutelen intohimoisesti seksikästä aviopuolisoani. Kansikuvassa on ihana trooppinen rantamaisema häämatkaltamme. En halua, että potilaat kommentoivat niitä.

Työprofiilissa on kansikuvana työpaikka ja profiilikuvana äärimmäisen virallinen kuva minusta. 

Vierailija
42/45 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun unohdat sähköpostin salasanan ja puh numerokin oli preepaid.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä asia kuuluu sinulle miten? Mitä vi tun väliä oikeesti. Keskity vain pitämään huoli omista asioistasi, senkin kyllä.

Vierailija
44/45 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kissoillani monta profiilia FB ssä, mitä haittaa? Olenhan persu

Vierailija
45/45 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen voi olla pois käytöstä oleva. Esm. sanasala unohtunut ja on helpompi ollut luoda vain uusi profiili.

Näin on jokaisessa mun tietämässä tapauksessa, joita munkin fb-kavereissa on muutama.