Tiirailevatko naiset myös miehiä?
Olen mielestäni ihan komea mutta esim busspysäkillä jos katsoo toiseen suuntaan ja sitten kääntää päätä ja katsoo ohikulkevaa naista niin hän usein katsoi minua jo etukäteen.
Tänään esim lukkiutui katsekontakti naisen kanssa joka katsoi minua ennen kuin käänsin päätäni. Tykkäävätkö nämä naiset ulkonäöstäni vai mikä tässä on homman nimi?
Miehet ainakin tekevät tuota naisille mutta tekevätkö naiset siis samaa?
Kommentit (84)
Iso osa ei tiiraile naisia laisinkaan.
Kyllä tiirailen. Komeita miehiä on aina kiva katsella.
Kyllä.
Nuoret naisete tiirailee aina nuoria uroksia.
Ja miehistä myös puhutaan paljon nuorten naisten kesken.
Nuorilla naisilla on selkäytimeen kirjoitettu ohje, etsiä nuorta, älykästä ja hyväkuntoista miestä lapsensa iäksi.
Kaikkihan sen ymmärtää että seksuaalivietti on luotu vain siksi, että elämä jatkuisi maanpäällä hankkimalla sinne uusia ihmisiä.
Ja onneksi uusien yksilöiden alullepano on tehty mahdollisimman nautinnolliseksi asiaksi.
Kyllä mutta paljon vähemmän. Ulkonäköstandardit ovat naisilla paljon korkeammalla, niin nurinkuriselta kuin se kuulostaakin. Juu miehet tykkäävät naisten ulkonäöstä, melkein kaikkien naisten nimittäin. Naisten mielestä komeita miehiä on muutama sadassa.
Jos miestä katsotaan, niin hän on 100% varmasti komea. Vaikka naista katsotaan, niin hän todennäköisesti ei ole kaunis, mutta kuitenkin kiinnostava/kivannäköinen sen katsovan miehen mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Nytkö niitä komeita miehiä Suomessa yhtäkkiä onkin...
Syövätkö naiset myös?
Olen mielestäni ihan sujuva syömään, mutta joskus kun kuljen lounaspaikkojen ohi, näen myös naisia syömässä. Tänään yksikin blondi söi pastaa. Miehiä ei sillä tavalla haittaa hiilarit, mutta syövätkö naiset siis samalla lailla kuin miehet kunnon ruokaa?
Taitaa naisetkin katsella toisia naisia. Peppuja, tissejä, hiuksia ja tyyliä noin niin kuin yleisesti
Nukkuvatko naiset myös? Olen mielestäni tosi hyväuninen. Nukahdan helposti ja pääsen nopeasti REM-uneen, en heräile helposti häiriöihin tai vessahätään. Nyt olen tapaillut yhtä naista ja toin hänet ensi kertaa kämpilleni, ja kun palasin hampaita pesemästä, niin hän nukkui myös! Siis tekevätkö naiset samaa kuin miehet? Hekin nukkuvat?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mutta paljon vähemmän. Ulkonäköstandardit ovat naisilla paljon korkeammalla, niin nurinkuriselta kuin se kuulostaakin. Juu miehet tykkäävät naisten ulkonäöstä, melkein kaikkien naisten nimittäin. Naisten mielestä komeita miehiä on muutama sadassa.
Jos miestä katsotaan, niin hän on 100% varmasti komea. Vaikka naista katsotaan, niin hän todennäköisesti ei ole kaunis, mutta kuitenkin kiinnostava/kivannäköinen sen katsovan miehen mielestä.
Minua kiinnostavat omaan silmään komeat miehet, ja ne ei ole niitä, joita yleensä pidetään komeina. Ahmin silmilläni joka aamu metrossa ja muutenkin vastaantulevia. Joka aamu näkee muutaman namun. Jotkut jää pyörimään mieleen pidemmäksikin aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niitä ollut jo pitkään. Eivät ole kantasuomalaisia.
Rikkiviisasta sarkasmia havaittavissa. Ilmeisesti noin vastataan "tyhmille".
Katsoo. Ja usein myös jättäytyvät siitä tahallaan tai vaistonvaraisesti kiinni. Tämähän on juuri se palstamiesten syvästi kaipaama naisen tekemä aloite.
Vierailija kirjoitti:
En kehtaa, etenkin jos on komea.
Heh, sama. Jos katseet vahingossa kohtaavat komean miehen kanssa, panikoidun ja suuntaan katseen äkkiä muualle. Tapahtui tänään pitkästä aikaa. Se mies tuskin kuitenkaan piti tilannetta mitenkään erikoisena, joku random nainen katsoi hetken ja siinä se. Äkkiä tuollainen unohtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niitä ollut jo pitkään. Eivät ole kantasuomalaisia.
Suomalaisissa miehissä on TODELLA komeita yksilöitä :)
Vierailija kirjoitti:
Eli oon 100% komea mies? Aivan huippua!
Ei tietenkään katso. Kaikki naiset ovat nunnia luonteeltaan. Syntiä tuollainen tiirailu.
Tiirailen myös sarvikuonoa, jos se tulisi kaupungilla vastaan.
Ei se sinua katso, se katsoo katsotko sinä häntä.
Tietysti!