Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kurjinta mitä teille on tapahtunut koskaan

Heli
03.11.2020 |

Pinoon kurjat ja ikäävät tapahtumat elämässänne!
Mulla olisi tämä ainakin mielessä, -aina-:

Olimme mieheni kanssa pari kesää sitten tanssikurssilla (yhden illan kurssi) läheisellä lavalla, ja siellä oli pakollinen parinvaihto. Kun piti vaihtaa paria mulle tuli vuoro sellaisen miehen kanssa ja hän sanoi opettajalle kovaan ääneen: " Siis pitääkö mun maksaa siitä että mun pitää tanssia tollasen kanssa". Olin vähän vaikeena ja shokissa enkä muista mitä opettaja sanoi enkä muista tanssittiinko me sen kanssa mutta mun mielestä se oli aika ikävästi sanottu.
En ole yhtään ylipainoinen, enkä mielestäni niin paljon rumempikaan kuin kukaan muukaan täällä maailmassa. Ja mulla oli oikeus olla siellä tanssikurssilla, ja hän oli tullut sinne taatustitietäen että on parinvaihto välillä. Tosin, hänellä oli myös oikeus omaan mielipiteeseen, olisi vaan ollut kivampi että hän olisi sanonut sen toisin. Jo ennestään olematon itsetuntoni sai kovan kolauksen.
Toivottavasti hän lukee tämän ja tunnistaa itsensä... ja tuntee piston sydämessään.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä teki itsemurhan, mutta en tajunnut aikeita, enkä sitten enää ehtinyt estää häntä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi