Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elmslietrillat ja ikuisesti tunnoton jalka kyseessä piti olla helppo polvileikkaus

Hermovaurio200000
03.11.2020 |

Eli 10kg tuli lisää polvi leikkauksen jälkeen kun iski masennus ja söin shaissee. Makasin jonkun vuoden kotona tekemättä juuri mitään.
Saan siitä kiittää itseäni kylläkin.

No ennen polvileikkausta kävin 4x viikossa salilla ja tein yli tunnin pituisia treenejä en kuvannut niitä mihkään someen vaan oikeesti tein.

Sitten tuli se leikkaus joka veti jalan tunnottomaksi. Meni motivaatio omaan hyvinvointiin. Ajattelin vaan että No aivan sama kun en pääse mihkään tällä kakka jalallakaan niin makaan kotona.

Ja nyt on jotain yli 3v mennyt ekasga leikkauksesta jalka edelleen tunnoton. Popsin kolmiolääkkeitä jokapäivä tramal ja lyrica jotka pitkää kivun (hermovaurio) aisoissa.

Kävin yksi kerta ihan uudella lääkärillä en leikanneella koska meidän hoitosuhde meni vähän sanonko. En sano.
Järkytyin vaan kun luin että olin obeesi hänen mielestä (sairaalloisen lihava) Läski.

Ongelmana on painonpudotus kun liikkuminen on vaikeaa koska jalka ei mene edes 90 asteeseen sängyllä. Vieläkään.
Onko kenelläkään muulla polvileikkaus mennyt päin metsää ja saitteko mitään 'korvausta' hoitovirhe ilmoituksen olen aikaa sitten tehnyt koska jos ei yritä edes hakea korvausta menetetystä työkyvystä jne ei sitä voi saada.
Menee rahaa 10k asianajajaan onneksi sentään sain vakuutuksesta avustusta 8k verran.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miten ihmeessä käveleminen onnistuu tunnottomalla jalalla kun joka askel tuntuu siltä että olisi jotain ylimääräistä jalassa ja sitten se jää jumiin eikä liiku. Olen kokeillut kävellä ihan pikku matkoja mutta ei onnistu niin ei onnistu.

Tramal 5x50mg on paras ja tramal retard 200mg. Lyricasta menee niin kuutamolle ettei tuu kävelystä mitään

.

Vierailija
2/2 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana on painonpudotus kun liikkuminen on vaikeaa koska jalka ei mene edes 90 asteeseen sängyllä. Vieläkään.

Itse innostuin jalka kipsisaappaassa etsimään vaihtoehtoisia treenimuotoja ja innostuin tangoilla tehtävästä streetworkout- tyyppisestä harjoittelusta. Aika paljon pystyy yksijalkaisenakin tekemään kun hieman soveltaa :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi