Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuo lapset huutaa?!?

Vierailija
03.11.2020 |

En vain ymmärrä. Toinen 8v ja toinen 3,5v. Huutavat koko ajan. Puhuvatkin huutamalla. Harmittaa että tehtiin kaksi lasta. Ja olen tosissani.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat sairaana kotona ja ei voi laittaa toista pihallekkaan. Alan ymmärtämään vanhempia jotka antavat lastensa pelata....vielä en siihen kuitenkaan sorru vaan yritän jaksaa tätä jotta leikkisivät :(

Vierailija
2/4 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans huutavat lapset, tosin molemmat pienempiä kuin teidän. Minä olen vieläpä todella herkkä äänille, joten stressaa ihan hirvittävästi se meteli. Käytän kotona usein korvaläppiä tai kuulokkeita, jotka vähän vaimentavat ääniä. Omalla esimerkilläni yritän näyttää, että voi olla hiljaakin. Puhun rauhallisesti, en huuda. Ei ole ollut esimerkistä apua (vielä). Lapset myös villitsevät toisiaan. Molemmat ovat yksikseen rauhallisempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla sentään kunnon ikäero lapsilla. Parin vuoden päästä isommalla jo niin erilaiset leikit etteivät enää ole toistensa kimpussa.

Meillä ikäero se ihanteellinen 2v. Huutavat, lyövät ja tappelevat kuin seinähullut nyt kymmenettä vuotta....

Vierailija
4/4 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta lapsissa on meluaminen.

Töissä päiväkodissa käytetään keinoina mm.kuiskimista, hiljaisuuskilpailuja ja eri leikkeihin rajaamista.

Sinulla niin iso ikäero lapsilla että kun ovat terveitä niin isompi ulos kavereiden kanssa ja tulee sisälle niin toinen aikuinen pienemmän kanssa ulos. Yhtä aikaa vain ruokailemaan ja nukkumaan.