Vaatekauppojen työntekijät, paljastakaa tulevat black friday-tarjoukset!
Onko hyviä tarjouksia tiedossa kivijalkamyymälöissä?
Kommentit (8)
tuollainen amerikkalainen rahantuhlausjuhla ei sovi suomalaisseen kulttuuriin. ap varmaan viettää myös kiitospäivää, halloweeniä ja usan itsenäisyyspäivää.
Ei niitä ole ..
-Sinkkiş
Kun niitä menee ostamaan niin tarjoukset katoaa tai on "myyty". Varmaan "myyty" jo samantien loppuun.
Täys vitsi koko homma.
Ja siis tämähän tarkoittaa sitä, että mainos pyörii jossakin. Sitä klikkaat sekunnin päästä, kun pitäisi olla tarjous, niin loppuunmyyty. Miksi se tajous pyörisi siellä enää, jos se on loppuunmyyty ;)
Kun se on pelkkä clickbeitti ..
-Sinkkiş
Mä olen tottunut siihen, että kun mä näen jonkun tarjouksen, mä voin mennä ostamaan sen.
Muuten se on asiakkaiden ja omaa ajan haaskausta.
-Sinkkiş
Suomessa ei osata. Kaupat loistavat tyhjyyttään j muutama hassu kantis koskaan ostaa niistä mitään. Katetta pitää saada vähintään 70% tai sitten ei myydä mitään. ”Tarjoukset” max 20% alennusta ovh:sta huom! ei koske sitä eikä tätä eikä sesongin tuotteita. Urpot eivät ymmärrä että kunnon tarjouksella saadaan ihmiset asiakkaiksi pidemmäksi aikaa.
Ei suomalaiset osta mitään. Kaikki pitäis saada ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
tuollainen amerikkalainen rahantuhlausjuhla ei sovi suomalaisseen kulttuuriin. ap varmaan viettää myös kiitospäivää, halloweeniä ja usan itsenäisyyspäivää.
Syötkö burgereita? Pizzaa? Pastaa? Riisiä? Texmexiä?
Ei sovi suomalaiseen kulttuuriin.
Porvoon Louis Vuittonilla kaikki -70%