Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita saiaseläkeläisiä? Miten teillä päivät sujuu, itse otin just aamulääkkeet ja pian haen metroasemalta luettavaa

Vierailija
03.11.2020 |

Onko teillä joku aikataulu?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä tietyn kaavan mukaan päivät menevät. Välillä on poikkeuksia esim. viikkosiivous tms. Kuin viivaa vetäisi mutta näillä mennään. Mukavaa päivää!

Vierailija
2/61 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi urkit muiden tekemisiä? Hanki joku harrastus tai vapaaehtoistyö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdistäydy ja hoida itsesi kuntoon. Suomessa pääsee sairaseläkkeelle aivan liian helposti.

Vierailija
4/61 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"pian haen metroasemalta luettavaa" ??

Vierailija
5/61 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjoitan tänne aamusta iltaan. Ojennan teitä tyhmiö jotta näkjistte totuuden

Saan vähän rahaakin siitä kun kirjoitan.

Vierailija
6/61 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on tarjolla ilmaislehtiä.

Vierailija
7/61 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on tarjolla ilmaislehtiä.

löytyy sieltä helsinki sanomatkin jos on hyvä ooni matkassa

Vierailija
8/61 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin äkkiseltään että "pian haen  lääkkeitä metrosta" enkä ihmetellyt. Yhdensuuntaisen matkan aikana Rautatieasemalta Mellunmäkeen M:n puoleisessa vaunussa selviää, mistä radan varrelta löytyvät tällä kertaa halvimmat pamit ja mikä on vaihtokurssi am_feta_miiniin.

Vierailija
9/61 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pääsee sairaseläkkeelle? terv. 34v joka ei jaksa mennä töihin vaan haluan nauttia  elämästä

Vierailija
10/61 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pääsee sairaseläkkeelle? terv. 34v joka ei jaksa mennä töihin vaan haluan nauttia  elämästä

Esitä hullua pari vuotta....

Vierailija
11/61 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin äkkiseltään että "pian haen  lääkkeitä metrosta" enkä ihmetellyt. Yhdensuuntaisen matkan aikana Rautatieasemalta Mellunmäkeen M:n puoleisessa vaunussa selviää, mistä radan varrelta löytyvät tällä kertaa halvimmat pamit ja mikä on vaihtokurssi am_feta_miiniin.

Mä jouduin hiljattain kuuntelemaan metrossa, millaista on puskea ulos Tallinnan tuliaisia...🤢

Vierailija
12/61 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryhdistäydy ja hoida itsesi kuntoon. Suomessa pääsee sairaseläkkeelle aivan liian helposti.

Ei vaan Suomessa on liian vaikeata päästä sairaseläkkeelle jos ihminen on siihen oikeutettu ja muutenkin täällä työlle laitetaan liian paljon arvoa, varsinkin kun täällä ei edes ole töitä läheskään kaikille mutta silti oikeisto ja ek mussuttaa et mene töihin vaikka 1 työtä kohden on 1000 hakijaa ja työmaille haetaan kokoajan ulkomaista työvoimaa eikä palkkoja makseta jne.

Vierailija
13/61 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi enää.

Olen nyt 15v ajan ollut on-off erikoissairaanhoidon piirissä, monta diagnoosia, elämänhalu 0, oireet vievät monta tuntia päivässä ja estävät täysin normaalielämän ja asunnosta poistumisen kauppaa pidemmälle. Sairaalahoitoa, osastojaksoja, yli 5 eri lääkitystä...

Ei toivoakaan päästä eläkkeelle.

Vierailija
14/61 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun yks tuttu esittänyt tyhmää ja masentunutta. On ollut sairaslomalla "päänsä takia" jo vuoden ja 2 kk. Pääsee vuodenvaihteessa sairaseläkkeelle. Muuttaa Espanjaan heti kun on mahdollista.

Vierailija
15/61 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuulostaako toi aloitus sun mielestä sellaiselta elämältä mistä nauttisit?

Käsi sydämellä

Paljosta joutuu luopumaan kun työkunnon menettää, en suosittele

Vierailija
16/61 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi. Edes vaikeimmat harhaisuudet eivät enää oikeuta eläkkeeseen.

Vierailija
17/61 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on taas eläkkeen haku tässä kuussa. Kela pitää ensin 2 kk lappuja pöydällä huvikseen ja sitten käsittelyyn menee vielä 3kk. Olen varmaan ilman rahaa sitten pari kk. Pahiten voi käydä jos eläkettä ei saa. Toimeentulotukea on vaikea saada loppuelämäksi koska haku prosessi joka kuukausi kantaväestölle...

Jotain rutiineja on mutta sairaus tekee etten pysty tai jaksa tehdä kuin jotain pientä.

Vierailija
18/61 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun yks tuttu esittänyt tyhmää ja masentunutta. On ollut sairaslomalla "päänsä takia" jo vuoden ja 2 kk. Pääsee vuodenvaihteessa sairaseläkkeelle. Muuttaa Espanjaan heti kun on mahdollista.

Siis esittää sulle että nyt on tällainen vedätys menossa...

Kukaan täysipäinenhän ei tuollaiseen ala, pahat ongelmat taustalla että edes harkitsisi puhumattakaan siitä että puhuu muille "suunnitelmastaan"

Vierailija
19/61 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutaman vuoden projekti se oli minullekin kymmenisen vuotta sitten, mutta kyllä työkyvyttömyyseläkkeelle pääsee jo on riittävästi halua siihen.

Helpompi keissi se on kuin 40 vuotta työelämässä näyttelemässä työintoista ja nuolemassa kaikkien perseitä :-)

Vierailija
20/61 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai että pääsee vuodenvaihteessa:D