Kassa ei välitä vaikka lapsi varastaa!!
Kassajonossa kiinnitin huomiota noin 11v poikaan jolla oli joku limsatölkki tai vastaava kädessä, vilkuili kassaa ja meitä muita ihmisiä, siirtyi kauemmas, otti hyllyltä pari tikkaria ja pisti limsatölkin taskuun. Tuli taakseni jonoon, sanoin kassalle että näin pojan laittavan ostoksia taskuun. Mitä tekee kassa?! Vastaa tylsistyneellä äänellä okei.. Pakkaan ostoksia, poika maksaa tikkarit ja lähtee kaupasta. Tuijotan epäuskoisena kassaa. Pihalla poika näyttää keskisormea ja lähtee pyörällä. Mitä tuossa tilanteessa pitäis tehdä? Uskomatonta ettei kassa viitsi asiaan puuttua!!
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 22:52"]Täällä yksi kassa, pienikokoinen ja hintelä. Olen pysäyttänyt MIEHIÄ kun ovat yrittäneet kävellä kassan ohi. Olisin ollut kiitollinen jos joku asiakkaista olisi tullut apuun, mutta ei, yksin sain heidän kanssaan väitellä. Jättivät tuotteet kauppaan. Mutta hauku vaan ap, siitä tulee varmaan sinulle hyvä mieli.
[/quote]
en ole sinua haukkunut? Ihmetyttää vain sen työntekijän käytös johon tänään törmäsin. Ei edes yritetä puuttua siihen kun lapsi varastaa. En ole yleistänyt enkä ymmärrä mikä syy sinulla on närkästyä.
Missähän tuokin poika on kymmenen vuoden päästä? Poliisit paikalle niin ois pistäny pojan vähän miettimään.
Itse myyjänä koen, että mun on helpompi puuttua tilanteisiin, joissa olen itse seurannut tuollaista varastelijaa alusta saakka ja olen itse nähnyt, mitä taskuun menee. Ei nimittäin ole sallittua mennä kopeloimaan ihmisiä vaikka olisikin epäilys, että heillä on jotain vaatteissaan. Parhaiten voi siis puuttua noihin tapauksiin etukäteen, ei jälkikäteen.
Myös jos tuo myyjä oli samaan aikaan kassalla, hänen päätehtävänsä on rahastus, eikä hän voi siitä irrottautua välttämättä pitämään voroja kurissa.
Kauppiaana antaisin potkut tollaiselle kassalle.
Täällä yksi kassa, pienikokoinen ja hintelä. Olen pysäyttänyt MIEHIÄ kun ovat yrittäneet kävellä kassan ohi. Olisin ollut kiitollinen jos joku asiakkaista olisi tullut apuun, mutta ei, yksin sain heidän kanssaan väitellä. Jättivät tuotteet kauppaan. Mutta hauku vaan ap, siitä tulee varmaan sinulle hyvä mieli.