Millainen on ihminen johon olet ihastunut?
Kommentit (54)
Mukava, avulias, huumorintajuinen ja sosiaalinen. Miellyttävä ääni ja habitus. Selvästi hieman hevarin vikaa.
Ollaan suunnilleen saman ikäisiä, meillä on samanikäiset lapset ja molemmat naimisissa, eli ajatuksen tasolle jää.
170cm
49kg
Pinkit hiukset
Siniset silmät
Syntyi marraskuun 17. Päivä
Ihana
Fiksu
Suosittu vaikka hieman hiljainen
Asuu Helsingin keskustassa
Rikas
Erittäin ystävällinen fiksuille. Tyhmille todella kylmä
Sellainen tummatukkainen viikinki. Jääkaappipakastimen kokoinen ja vihaisen näköinen. Huumorintajuinen ja tosi kiva. Mua vähän nuorempi, vähän yli kolmenkymmenen.
Sen verran tulee WhatsApp-viestejä, että ihastus lienee molemminpuolinen. Olen täpinöissäni :)
Superhauska, hyväsydäminen ja miehekäs. Pituutta ehkä n. 170cm ja ihana kujeileva hymy ja yleensä aina seksikäs parransänki. Olen nähnyt sen aina vain työvaatteissa eli ei hajuakaan minkä tyylinen on vapaa-ajalla. Mutta ei mitään saumaa, haaveeksi jää.
En oikeastaan tunne häntä, joten aika mutulla mennään. Luulen että on todella rikkinäinen ihminen. Tullut vaikutelma että on onneton, näyttää masentuneelta. Toivoisin että voisin tehdä hänet onnelliseksi.
Syvällinen, matala ääni, soittaa harvoin eikä muutenkan uskalla pitää yhteyttä kun olen varattu ja hän on niin kunnollinen.
Todella kaunis. Hyväsydäminen. Unelmavaimo. Ja kihloissa mun parhaan kaverin kanssa.
Olisipa joku minuunkin ihastunut..
-pullukka k-nainen
Ja kiinnostaa niin paljon, että leuat repeää haukotellessa.......hooooooooooooooooooooohhelihoijaaaaaaaaa.....
Vierailija kirjoitti:
Ja kiinnostaa niin paljon, että leuat repeää haukotellessa.......hooooooooooooooooooooohhelihoijaaaaaaaaa.....
Miksi avasit ketjun?
No niin ja minuun ei taaskaan ole kukaan ihastunut. Hyvää yötä vaan teillekin.
Kaunis nainen ja omaa kohtuu alhaalla olevan keskipisteen
mies52v
Minua vähän pitempi, nuorempi ja uskomattomat muodot omaava neitokainen. Taas toisiamme vilkuiltuamme mietin, että miksi en taaskaan uskaltanut mennä juttelemaan? En kyllä ymmärrä mitä hän mahtaa nähdä tällaisessa ukonketaleessa.
Nuori, todella kaunis, hymyilevä, mukavan oloinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Pelimies.
Muttei pili.
Olen ihastunutt lähikaupan kassaan.
Söpö, noin samanpituinen, miehekäs mutta samaan aikaan poikamainen, parrakas. Asuu samalla paikkakunnalla kuin minä, vuoden vanhempi, matala ääni. Hippimäinen ja rauhaa rakastava maailmankatsomus, mutta ulkoapäin jäyhän ja rauhallisen oloinen. Luontoa rakastava ja maanläheinen. Hyvät sosiaaliset taidot. Taiteellinen ja visuaalinen, kuten minä ♡♡