lomavinkkejä äiti - tyttö kevätlomalle?
Vapaasti vaan. Hinta max. 800 €, sisäsuomessa asutaan. Juna matkustaminen halpaa. Tytär alakouluikäinen.
Kommentit (8)
riippuu toki tyttären iästä ja intresseistä, mutta joku hemmottelu/shoppailuloma tallinassa tai pärnussa?
tai sit lennot johonkin eurooppaan (norwegianilla esim pariisiin ja lontooseen 60 euroo suunta, barcelonaan 70 euroo suunta). sais yhdistettyä kulttuuria, hyvää ruokaa ja shoppailua (tai vaikka urheilua jos te siitä tykkäätte, kaikista löytyy mm. jalkapallokohteita). barcelonassa on keväällä myös niin lämmintä, että rannallakin pääsisitte käymään.
hintatasoltaan barcelona on ainakin melko edullinen, pariisi noista kolmesta kallein.
Me mentäisiin varmaan johonkin urheiluopistolle tms, jossa voitaisiin urheilla erilajeja ja kunnolla. Mutta ei ole rahaa...
Aulangolle kylpylään ja siinä sivussa ratsastusta lähitallilla
Budapestiin menemme me tytön kanssa.
Mikä on kevätloma? Kauanko siihen on aikaa käytettävissä?
Miten vaikka Tampereelle kylpylään, kulttuurikeskus Rullaan, Muumilaaksoon jne.
Tai Helsinkiin pariksi yöksi hotelliin, kansallisteatteriin katsomaan Pessi ja Illusia tai elokuviin.
Mun ehdotukset varmaan monen mielestä tylsiä mutta itse pidän tuollaisesta lomailusta.
Päivä Tuhholmassa risteilykin ihan kiva vallankin keväämmällä. Ja siihen vielä mieluiten yhdistäen pari yötä Tuhkolmassa hotellissa.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 17:58"]
Mikä on kevätloma? Kauanko siihen on aikaa käytettävissä?
[/quote] kevätloma voisi olla joko pääsiäisenä tai sitten helatorstain yhteydessä. 3-5 pv.
Kiitos ehdotuksista.
ap
Mä menisin varmaan Lontooseen. On mun ja tyttären lempishoppailukaupunki.