Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt se on todistettu kyllä lyrica vaan nostaa painoo

Vierailija
02.11.2020 |

En syönyt yli kuukauteen mitään herkkuja tai rasvaista ruokaa ja olen lyrica lääkityksellä. Ahdistuneisuushäiriöön määrätty annoksella 2x2. Aamulla 2 ja illalla joskus 19 20 aikaan 2.

Ja kävin puntarilla niin suu loksahti auki kun olen niin plösö nykyään. Mutta mielenterveysongelmat on helpottaneet kummasti.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mikään lääke läskiä lisää korkeintaan nestettä. Se on ihan sama mitä syöt jos syöt yli kulutuksen lihot.

Vierailija
2/8 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se lääkkeen syönti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nestettä Joo mutta en voi lopettaa kun ei oo sovittu lääkärin kans silleen. Tulee varmaan kivat vieroitusoireet kun lopettaa. Oon kyllä alkanut kävelemään enemmän että taitaa siinä syömisessä olla korjattavaa kun pitäishän liikkumisen estää liika läskiä.

Vierailija
4/8 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sitä paitsi lukee siel haittavaikutuksissa et nostaa painoa. En oo keksinyt tätä

Vierailija
5/8 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse syödä herkkuja tai rasvaista ruokaa lihoakseen.

Vierailija
6/8 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nestettä Joo mutta en voi lopettaa kun ei oo sovittu lääkärin kans silleen. Tulee varmaan kivat vieroitusoireet kun lopettaa. Oon kyllä alkanut kävelemään enemmän että taitaa siinä syömisessä olla korjattavaa kun pitäishän liikkumisen estää liika läskiä.

Kävellä saat 24/7 jos meinaat sillä estää lihomisen.

Vierailija
7/8 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useammatkin mielen lääkkeet lisäävät painoa. Se lukee ihan siellä mahdollisissa sivuoireissakin, painonnousu. Erikseen on sitten lääkkeen lisäämä ruokahalu, joka lisää syömistä. Samalla lääkkeellä voi olla nämä kummatkin sivuoireet.

Vierailija
8/8 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta lääke lisäsi alussa painoa mutta kun keho tottui lääkkeeseen paino laski ja pysynyt kurissa :)