Miten avocadosta paremman makuinen? Syön ylläpitääkseni kauneuttani.
Tää on ihan helvetin pahaa/mautonta tällaisenaan. En jaksais kokkailla tästä mitään ruokia, mutta saisko tätä joillain konsteilla/mausteilla paremmaksi, jos haluaa syödä lusikalla suoraan hedelmää?
Kommentit (14)
Mä laitan avokadon päälle sitruunaa, vähän suolaa ja mustapippuria.
En mä sitä pelkästään söisi. Laitan salaatteihin salaatinlehtien sekaan, tai teen siitä leivälle kastiketta, jossa on soseutettua avokadoa, sitruunamehua, oliiviöljyä, suolaa ja mustapippuria.
Onko se varmasti kypsää, jos se on susta niin pahaa? Musta se maistuu aika hyvälle ihan sellaisenaan.
Laita siihen sitruunaa, valkopippuria ja katkarapuja.
Laita salaatin sekaan.
Tee Quachamolea. Vaikka sellaisen valmiin mausteseospussin avulla.
Laitan omenaviinietikkaa ja vähän merisuolaa, nam.
Miten usein / paljon itä tulee syödä, jotta siitä on hyötyä ulkonäölle, iholle, juonteille jne...?
Paahdetun ruisleivän päälle viipaloituna, nam
Ruisleivän päällä tosi hyvää.
Guacamole ihanaa.
Tee pirtelöä: avocadoa, marjoja, maustamatonta jugurttia. Sekaan sopii myös salaatin lehtiä, tuorepinattia tai muuta terveellistä. Googlaa viherpirtelö/smoothie ja saat tervellisiä ohjeita.
ihan vaan paahdetun tummanleivän päälle ja sitruunamehua vähän. Aivan tosi ihanaa :)
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 12:31"]
Ruisleivän päällä tosi hyvää.
Guacamole ihanaa.
Tee pirtelöä: avocadoa, marjoja, maustamatonta jugurttia. Sekaan sopii myös salaatin lehtiä, tuorepinattia tai muuta terveellistä. Googlaa viherpirtelö/smoothie ja saat tervellisiä ohjeita.
[/quote]
Selailin eilen tortilla-aiheista ketjua täällä, ja nyt tämä, ja näissä ketjuissa olen nyt törmännyt viiteen eri tapaan kirjoittaa guacamole väärin. Sinä sen sijaan olet ensimmäinen oikeinkirjoittaja :D Viisi siihen tarvittiin ennen sinua...
Älä syö niitä raakoina, niin kuin monet ihmiset tekee ja sanoo sitten että on pahaa. eivät siis saa olla ihan kovia, vaan hitusen pehmeitä. Yleensä jos joku hedelmä on paha, se johtuu siitä, että se ei oo kunnolla kypsä.
Muusaan parin keitetyn kananmunan kanssa, hyvää öljyä ja suolaa. Ihanaa!
Mä laitan aina sokeria siihen.