Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääk!! nyt jeesii

Vierailija
17.02.2014 |

Chatissa tapasin miehen jonka piti kadota elämästä-toisin kävi. Otti tekstarilla yhteyttä ja haluaa nähdä koska kiinnostan ja haluttaa eli ajattelee kuten minä:-) mitä tekisit? Huomenna nähtäis!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hän perui taas. Ap

Vierailija
2/7 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroatte molemmat tietysti suhteistanne kerta ne on tuolla kantilla. Tai jos haluat kokeilla vielä saada nykyisen kanssa hommat rullaamaan niin hakeudutte pariterapiaan. Ei se ruoho ole vihreämpää aidan toisella puolella, tai jos onkin, niin kyllä ensin täytyy reilusti erota edellisestä. Pettämisellä lisäät omaa henkistä pahoinvointia pidemmällä tähtäimellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä oli se ongelma?

Vierailija
4/7 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu hän ja minä suhteessa 6 v ilman seksiä. Ap

Vierailija
5/7 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 10:57"]Varattu hän ja minä suhteessa 6 v ilman seksiä. Ap

[/quote]

Sovitte siis yhteen, kaksi selkärangatonta nilviäistä.

Ihan yleisesti taas pistää miettimään, miten se voi olla niin hankalaa päättää edellinen suhde ennen kuin hyppää seuraavaan?

Vierailija
6/7 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se yhteiskunta pyöri sillä tavalla, että tässä erota aletaan. Tämmönen kiva talvilomalaisen piristys olisi tiedossa;-) yön yli aikaa miettiä! Ap

Vierailija
7/7 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 11:57"]Ei se yhteiskunta pyöri sillä tavalla, että tässä erota aletaan. Tämmönen kiva talvilomalaisen piristys olisi tiedossa;-) yön yli aikaa miettiä! Ap

[/quote]

Kuule kun sillä lailla se yhteiskunta nimenomaan pyörii. Tai pitäisi pyöriä, sinunlaisesi nössöt luulevat että heillä on vain oikeuksia eikä mitään velvollisuuksia. Seuraavaksi saamme kuulla luennon siitä, miten "mun mies ei halua seksiä, mullakin on oikeus onneen, mä oon iharrikki" jne. Kuuleppas kun ei se mies voi sulle onneksi muuttua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän