Siinä vaihessa, kun mies alkaa pissata
istualtaan, olisikohan aika vaihtaa?
Aika moni eronnut tuttu on kertonut, että se alamäki alkoi juuri silloin, sen jälkeen.
Kommentit (18)
Silloin kun mies ryhtyy myötäilijäksi ja menettää omat mielipiteet ja päätökset.
Millaisten miesten kanssa te oikein asutte ja elätte?
Meillä miehen pissaaminen istualtaan on ollut varsinainen siunaus, sanokaa te telaketjuefeministit ihan mitä tykkäätte!
Mun exäni teki tota suhteen alusta alkaen, mutta se olikin nössö vätys.Ja ikää herralla oli silloin 26...
Istualtaan pissaaminen on siistimpää. En usko, että pissaroiskeet kylppärissä parantaisi parisuhdettani millään tavalla.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 00:26"]
Mun exäni teki tota suhteen alusta alkaen, mutta se olikin nössö vätys.Ja ikää herralla oli silloin 26...
[/quote]
Mä olen aina luullut, että tuota tekee jotkut yli kolmevitoset keski-ikäiset..
Mä en tieä mutta mua ällötti kun mun exa "venytteli" loput pissatipat pönttöön. Mun mielestä miehen kuuluisi ne ravistaa.
Minä en silleen välitä miten mieheni pissaa, enkä kyllä ole vierestä katsomassa ja neuvomassa. En odota myöskään että kukaan tulee kertomaan minulle miten pitäisi pissata. Onneksi vessassa on lukko ja onneksi meillä käydään kusella erikseen eikä kimpassa.
Jaa no mun mieheni on "aina" tehnyt niin kotioloissa, ja 15 onnellista yhteistä vuotta jo takana :-)
Minä en siis ole tapaa hänelle tuputtanut
Eli kun mies ei jaksanut kuunnella sun valitustas renkaan laskemisesta takaisin alas normikusemisen jälkeen, ja siirtyi kusemaan istualtaan muutoinkin kuin paskomisen ohella niin sulle ei sekään kelpaa?
Minun mielestä alamäki alkaa siitä, kun tietää, miten mies pissaa. Meillä kunnioitus toista kohtaan näkyy myös siinä, että WC:n ovi pidetään kiinni.
Mun mies on aina virtsannut noin. Jotain rakenteellista ahtaumaa virtsateissä (on tutkittu niin paljon, ettei uskoisi), joten virtsa ei tule paineella (kaarella) ja seisaaltaan virtsaaminen on kuulemma vaikeaa. On tosi herkkä aihe miehelle, kun hän tuntee ettei tämän takia ole "kunnon" mies... :/ kyllä mä sitä silti rakastan :)
Ööh, siis mitä? Miksi mua pitäisi kiinnostaa, miten joku vessassa asioi?
Huono provo. Kohta kerrotte varmaan, että alamäki alkaa miehen ryhtyessä pitämään huolta henkilökohtaisesta hygieniastaan. Sehän tarkoittaa naisen myötäilemistä suhteessa.
Itse pissasin istualtaan jo suhteemme alussa. Hyvin pian otin myös tavaksi huuhdella kullin pään vessakäynnin lopuksi bidet - suihkulla. Naisen kaivaessa kullia esille suihinottoa varten ilman sen kummempia varoituksia on kiva että elin ei haiskahda.
AV - palstan provoilussa taso on viimeiset vuodet ollut heikonlainen ja näyttää edelleen laskevan.
Meillä mies pissaa istualtaan koska tolla tavalla voi lukea Aku Ankkaa samaan aikaan :D
mä en ikinä nähnyt kundin pissaavan istualtaan, mutta voin takuulla sanoa että jos pissaa seisoen niin ei välttämättä ole mikään viriili tai kunnon herrasmies, että en laskisi pissaamistyylin mukaan,
Kun ikää tulee hieman enemmän on ihan normaalia että paine laskee ja sulkijalihas sulkee hitaammin niin on ihan järkevääkin että istuu ja odottaa hiukan kauemmin viimeisiä tippoja. Parisuhteen kestävyys ja toimivuus on kyllä ihan muista asioista riippuvainen, esim. uskossa olevat parit pysyvät yhdessä hyvin pitkään mutta silloinhan perheeseen kuuluvat myös Isä, Poika ja Pyhähenki.
Omasta kokemuksesta voin kertoa, että toinen hyvä merkki ainakin meillä oli se kun mies osti ensimmäiset tummanvihreät vakosamettihousut.
Tosin tää taitaa liittyä enemmän 1970-luulla syntyneisiin kuin tämän päivän iseihin?