Oletko löytänyt elämäsi miehen vasta yli 3-kymppisenä?
Jos, niin mistä? Saisin vähän itsellenikin vinkkiä... :) Kun ainoat miehet joita arkena (työni puolesta) tapaan, ovat varattuja. Suht nätti olen, eikä lapsiakaan ole kuin yksi ja jo taaperoiän ylittänyt, joten ei siitäkään pitäisi olla kiinni.
Kommentit (20)
Tapasin mieheni 31-vuotiaana baarissa.
No tämän kuvan kun aikoinaan näin, katsoin ensin että mitä, miten minä...?! ;)
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/matkailu/kotimaa/ahvenanmaa/529602.jpg
Niitä "elämän miehiä" voi naisella olla useampia. Ei ehkä samaan aikaan, mutta esim. tällä kaavalla: 1. ensirakkaus 2. mies kenen kanssa tehdään lapset 3. mies kenen kanssa viettää loppuelämä.
Heitä kuva, mulla tiedossa pari karjua kandidaatiksi!
Heitä kuva, mulla tiedossa pari karjua kandidaatiksi!
Heitä kuva, mulla pari karjua kandeiksi!
Mä tapasin mieheni 30-vuotiaana töissä, oltiin siis samassa duunissa. Kummallakaan ei ollut ennestään lapsia. Nyt lapsia kaksi, ja kahdeksatta vuotta onnellisesti yhdessä.
Netissä tapasin 31-vuotiaana täydellisen elämäni miehen. Nyt ollaan naimisissa ja meillä on lapsi :)
Kauan sitä sai odottaa, mutta kyllä kannatti!
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 23:56"]
Niitä "elämän miehiä" voi naisella olla useampia. Ei ehkä samaan aikaan, mutta esim. tällä kaavalla: 1. ensirakkaus 2. mies kenen kanssa tehdään lapset 3. mies kenen kanssa viettää loppuelämä.
[/quote]
Mulla on melkeinpä just tää kaava :) Viimeisen ja suurimman rakkauden löysin vasta päälle 40 v.
Tapasin elämäni miehen kadulla (luit oikein). Olin tulossa baarista kotiin kun hän tuli vastaani ja kysyi, saisiko saattaa minut kotiin. Ensin olin vähällä antaa käsilaukusta, mutta kun kuitenkin tiesin, kuka hän on (tutun tutun tuttu), annoin hänen saattaa itseäni peräti puolen korttelin matkan. Kutsuin hänet kahville ja sillä tiellä ollaan, nyt jo 20 vuotta. Tuolla se nyt kuorsaa ja mutisee unissaan :)
Joo. Tapasin elämäni miehen baarissa 36-vuotiaana. Olin 40v. , kun meillä oli 2 ihanaa lasta. Nyt oon 43v. ja mietin avioeroa, mut se taas ei ehkä kuulu tähän ketjuun...
30-vuotiaana yliopistolla, jonne palasin opiskelemaan tutkinnon loppuun muutaman työssäolovuoden jälkeen.
Minä tapasin elämäni miehen vasta yli 4-kymppisenä! Omat lapset jäi saamatta, mutta miehen mukana tuli kaksi ihanaa lasta!
Kyllä, 3 lapsen 36v yh:na ihan työpaikalta. Mies 5v nuorempi esimieheni
Oli onnea ja yrittelijäisyyttä: netistä. Kaikki aiemmat miehet, joiden kanssa olen seurustellut ja jolloin olen ollut yli 18, ystävien kautta.
Netistä löytänyt lisää vielä: suhtaudu etsintään, kuin etsisit neulaa heinäsuovasta ja kuvittele olevasi kirpparilla: on paljon huonoja ja roskaa, mutta siellä joukossa on se helmi.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 11:44"]
Minä tapasin elämäni miehen vasta yli 4-kymppisenä! Omat lapset jäi saamatta, mutta miehen mukana tuli kaksi ihanaa lasta!
[/quote]
Reilusti yli nelikymppisinä mekin tavattiin. Kummallakaan ei lapsia.
Kyllä, samassa työpaikassa ja itseäni kymmenen vuotta nuorempi mies.
Kuva?