Juuso lopettaa ministerin hommat
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011814073.html
Juuso kertoo tiedotteessa:
Olen jättänyt eroanomuksen ministerin tehtävästä. Työ on ollut todella raskasta ja olemme joutuneet tekemään vaikeita päätöksiä turvataksemme suomalaisille tärkeät palvelut. Katson, että olen tehnyt parhaani, mutta nyt jonkun muun on aika jatkaa. Toivotan paljon voimia seuraajalleni, jota autan parhaani mukaan.
Kommentit (17)
ei olisi alunperinkään pitänyt valita kokematonta jauhopäätä noin tärkeään hommaan
Toivottavasti anatavat salkun Kokoomukselle. Persujen räpellystä on jo liikaa jouduttu seuraamaan
ja sitten saikutetaan... todellista vastuunottoa taas persuliineilta
Kiitos Kaisa Juuso työstäsi isänmaan puolesta!
"Juuson alaisuudessa on valmisteltu viimeksi tällä viikolla leikkauksia sosiaalihuollon palveluihin, ja leikkaaminen on osoittautunut hyvin vaikeaksi."
Ei varmaan ole aikanaan tajunnut mihin joutuu kun pestin on ottanut ja vielä vähemmän kun ehdokkaaksi yleensä lähtenyt. Saa kyllä mun sympatiat tämä päätös.
(Ja tiedoksenne, etten ole äänestänyt persuja viime vaaleissa.)
Olen persujen äänestäjä.
Mutta ero oli hemmetin hyvä juttu, olihan tuo tyhmempi kuin vasemman jalan saapas.
M43
Mutta mistä nyt saa uudet massit mökkitien hoitoon?!
Vierailija kirjoitti:
Orpo seuraavaksi.
Ei Orpo tajua erota itse.
Ja taas Sanomien vihvas journalismi nostaa taas päätään,persuja ja nyt Juusoa saa haukkua vaikka millä perättömillä väitteillä. Edellisen hallituksen osaajien koulutuksen mainitseminen ennakkosensuroidaan pois.
Olemme tehneet vaikeita päätöksiä jolla eliminoida sairaat ja köyhät jotta rikkaille riittää leebensraumia. Niin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta mistä nyt saa uudet massit mökkitien hoitoon?!
Kova on into Hakaniemessä laukoa perättömyyksiä, kyseessä oli ihan valtion ylläpitämä valtion maantie, ei mikään mökkitie.
Se tietää tulojen vähennystä hautausurakoitsijoille, sekä raaka-ainepulaa kissanruokatehtaille :(
onnetonta räpellystä se olikin jo alusta lähtien