Kyllä käy joutseneita sääliksi
Tuolla ovat peltoaukealla hirveässä myrskyssä ja kaatosateessa, niitä on siellä satoja.
Ja ei ole varmaan hääviä muillakaan luonnon eläimillä.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä niiden on olla. Mieti, jotkut säälittävät pökäleet väkertelevät päivät pitkät umpisurkeita kirjoitusvirheprovoja mammapalstalle jossain oman mammansa kellarissa.
Mikä paljasti minut?
AP
Minun käy enemmän sääliksi kauriksia.
Vihervassari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä niiden on olla. Mieti, jotkut säälittävät pökäleet väkertelevät päivät pitkät umpisurkeita kirjoitusvirheprovoja mammapalstalle jossain oman mammansa kellarissa.
Mikä paljasti minut?
AP
Et ole ap minä olen.
Vierailija kirjoitti:
Kauriit löytää kyllä suojaa tiheistä kusikoista ym.
ap
Joutsen on karaistunut lintu. Ei niillä ole mitään hätää :)
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli, menen heti viemään kauriksille nauriksia;-)
Joutsenia! Kuten hiekka on pikkukiviä, ei suinkaan kiveksiä. Lampaat ne laiduntavat, eivät lammakset. Ilvekset ovat harvinaisia kissaeläimiä, mutta ilveiden merkitys voi olla hakusessa.
Ei ole viestillesi yhdentekevää, kuinka hallitset äidinkielesi sanojen astevaihtelun. Yleistä on antaa tekstillään itsestään tahattomasti tyhmä mielikuva.
Minua taas voisi luulla äidinkielenopettajaksi taikka huumorintajuttomaksi nipoksi, mutta oikeasti olen sairaslomalla oleva ei-ope.
Liian vähän oikeaa tekemistä. Kirjoitetaanpa silti kauniisti. Siihen meillä suomenkielisillä on hyvät eväkset, eikö? ;)
Ps Rakastan joutsenia. Mikä hätä niillä olisi pellolla huilata? Sateestako huolehdit? Vesilintuja ovat. Mieti hetki.
Vierailija kirjoitti:
Pienet joutseneet :(
Pienet tai nuoret erottuu sillä että ne on harmaita ja aikuiset valkoisia.
Pari joutseneista nukkui päät alhaalla meren rannalla jääriitteessä viime talvena hiljaisella rannalla. Toinen vähän mulkaisi mua mutta jatkoi nukkumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauriit löytää kyllä suojaa tiheistä kusikoista ym.
ap
Ai kauhea, nyt meni jo tee väärään kurkkuun :D Kusiset kaurisparat!
Ihan tässä lähellä missä asun on nähty 6-7 susen lauma. Eikä ole provo, minulle on metsästäjät soitellu varoituksia koska on kotieläimiä.
Miksei kukaan sääli kodittomeja ihmisejä??
Vierailija kirjoitti:
Ei oo enään lehtejä joita voi ruvera alkamaan syömään. Onkohan edes nauriksia vai pitääkö erin laisiin ruokiin siirtyä kauriksien?
Kaiken laisia viisastelioita täällä on.
Muka ollaan oikeassa olioita täydellisen kieli opin kanssa.