Korona-ajan typerimmät "oivallukset" -peukutusketju
Listataan typerimpiä korona-ajan oivalluksia, ideoita ja ajatuksia, joita sinulla on tullut vastaan. Siis asioita, joiden kohdalla mietit, mitä ihmettä toinen oikein ajattelee. Peukku ylös = samaa mieltä, että on typerää tai peukku alas = en pidä tätä typeränä.
Ap aloittaa:
Yksi väliportaan esimies on jankannut keväästä asti töissä, miksi palaverit täytyy pitää etänä ja eikö voitaisi nähdä kasvotusten. Tämä sama esimies puuhaa nyt asiakkaillemme (nuoret) viikonloppuleiriä alkutalveksi, koska "nuorista olisi niin mukava nähdä toisiaan". Esimiehestä olisi kiva sijoittaa eri paikoista tulevia nuoria saman katon alle, koska "tällaista toimintaa on kaivattu".
Ap
Kommentit (65)
Mä nyt tulin töihin ku ei mulla oo kun vähän lämpöä ja nuhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ei tarvii mennä koronatestiin koska " tää on ihan tavallinen flunssa". Kuullut nyt yllättävän monilta mm. Työpaikoilla. Jepjep
No, todennäköisesti se ON tavallinen flunssa. Valtava enemmistö testeistä negatiivisia.
Mistä voi tietää kuuluuko siihen pieneen osaan positiivisista. Ei kannata luottaa omaan tuntumaan vaan käydä testeissä ja noudattaa yleisiä koronasuosituksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ei tarvii mennä koronatestiin koska " tää on ihan tavallinen flunssa". Kuullut nyt yllättävän monilta mm. Työpaikoilla. Jepjep
No, todennäköisesti se ON tavallinen flunssa. Valtava enemmistö testeistä negatiivisia.
Ei silti kuulu mennä töihin oireisena.
Nannan Marbellan treenileiri marraskuussa.