Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keksikää mulle hyvä nimimerkki ja ilmoitus treffipalstalle

Vierailija
02.11.2020 |

Olen keski-ikäinen nainen.

En keksi mitään hyvää, mikä ei olisi tosi kliseistä. Ajattelin ensin laittaa Tähtiainesta, mutta mahtaako se avautua lukijalle? (En siis ajattele olevani joku filmitähti tms vaan oli tarkoitus olla viittaus siihen, että alkuaineet, joista koostun, ovat peräisin tähdistä).

Olen siis keski-ikäinen, mutta minua voisi luonnehtia sanomalla, että olen naapurintyttömäinen ehkä enemmän kuin naapurintätimäinen. Mutta siis ihan aikuinen nainen, ei mikään ikuinen lapsi. Leikkimielinen silti.

Haluaisin löytää mukavan, raittiin, reippaan, luotettavan, savuttoman elämänkumppanin. Sellaisen miehen, jonka kanssa haaveilla tulevaisuudesta yhdessä ja toteuttaa haaveita myös. Ei ole pakko muuttaa yhteen, mutta sitoutuminen olisi tärkeää.

Itse olen utelias ihminen - en siis utelias liittyen muiden ihmisten asioihin vaan elämään ja maailmankaikkeuteen yleensä. Olen kiinnostunut tieteestä laaja-alaisesti, erityisesti tähtitieteestä ja neurologiasta, historiasta ja luonnosta. Tykkään kulkea metsässä, viihdyn meren äärellä. Vapaa-aikanani mielelläni myös luen kirjoja ja pelaan lautapelejä.

Haaveilen asuntoautomatkailusta, retkisoutuveneestä ja siitä, että oppisin uusia kieliä ja valokuvaamaan paremmin.

Olen sosiaalinen, juttelevainen, elämäniloinen ihminen. Minulla ei ole diagnooseja. Minulla on oma velaton koti, teen itseäni kiinnostavaa työtä. Olen yhden lapsen äiti.

TVtä en kauheasti katsele, mutta minua kiinnostaa historialliset tv-sarjat,. scifi ja dokumentit.

Minun aikakauslehtivalintani ovat Tiede-lehti, Tähdet ja avaruus, Kodin Pellervo ja Suomen Kuvalehti.

Minulla on brittiläinen huumorintaju.

Minulla ei ole miehen suhteen ulkonäkö- tai koulutus- tai ammattikriteerejä. Kunhan mies tykkää siitä, mitä tekee ja hänestä on keskusteluseuraksi.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuon tiivistäisi hauskaksi kokonaisuudeksi? Vai olenko vaan liian tylsä ja tavallinen olemaan mitenkään hauska.

Vierailija
2/14 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopioi ilmoitustekstisi valitsemallesi palstalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/14 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuossa aikomassasi nickissä se puoli että jos joku jamppa sen ymmärtää kuten sinä haluaisit sen ymmärrettävän, oishän  varmaan aviomiesmatskua sitten sinulle :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
4/14 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita noin miten kirjoitit tähän. Nimimerkki: ihanasti (sun ikä)

Vierailija
5/14 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan se teksti ja nimimerkki nyt on. Mutta älä aseta odotuksia kovin korkealle. Tulet luultavasti saamaan viestejä miehiltä, jotka ovat reilusti toistakymmentä vuotta sinua vanhempia; miehiltä, jotka asuvat hevonkuusessa ja ovat pelkän peruskoulun käyneitä; miehiltä jotka ovat varattuja ja miehiltä, jotka hakevat seksiseuraa.

Toivottavasti olen väärässä. Lycka till.

Vierailija
6/14 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen nainen

7/14 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita:

"Etsitään miestä. Annan kymmenelle ensimmäiselle."

Vastausvyöry on taattu. Otat yhteyttä niihin miehiin jotka eivät vastanneet ilmoitukseesi, koska he ovat etsimääsi tähtiainesta.

Vierailija
8/14 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facessa on erilaisia tiedeyhteisöjä. Sitä kautta luulisi olevan helpompaa löytää.

Vierailija
9/14 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noilla specseillä luulisi seuraa löytyvän. Melkein jo itsekin kiinnostuin.

Vierailija
10/14 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ole löytänyt hyvää miestä tuohon mennessä ?

Sinc

Se pistää hieman epäilyttämään ..

Vierailija
11/14 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä noilla specseillä luulisi seuraa löytyvän. Melkein jo itsekin kiinnostuin.

Sinkuissa onkin oikein tunkua matkailuautoilusta ja tieteestä kiinnostuneita miehiä. Yritä keskustella edes tuosta tieteestä, tökkää jo siihen 🙄

Vierailija
12/14 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä teksti. Voisin keski-ikäisenä miehenä innokkaastikin vastata tuohon, koska täytän kriteerit ja kiinnostuksenkohteetkin osuvat. Tosin en ole deittipalveluissa, koska en usko pystyväni erottumaan massasta niin paljon, että saisin vastauksen. Mutta onnea matkaan.

Vierailija
13/14 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan sanomaan että luet hyviä lehtiä!

Vierailija
14/14 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Jos minä nyt sitten uskaltaisin laittaa tuon tekstin oikeastaan tuollaisena jonnekin julki. Niin, ehkä se ilmoitus olisikin sitten siinä. Jotenkin en osannut ajatella asiaa niin.