Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaaha, Johnny Depp on ilmeisesti nyt virallinen vaimonhakkaaja

Vierailija
02.11.2020 |

Ajatuksia? Päätös ei poissulje sitä että olisi itse ollut uhri tai että AH ei tehnyt jotain yhtä pahaa. Mutta onhan tuo aika shokkiuutinen.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kuunnella nauhoite YouTubesta, oon Deppin puolella, vaikka tuskin hänkään puhdas pulmunen on

Vetihän se tietty aineita siihen tahtiin että melkoinen ränni oli päällä, mutta tuollaisen manipuloivan vaimon kanssa voi olla yhdellä jos toisella henkisellä puolella ongelmia. 

Eikä se ollut edes vaan manipulointia, vaan Heard mm. heitti Deppiä vodkapullolla, jolloin Deppiltä lähti pala sormea irti. Oikeesti rankkaa fyysistä väkivaltaa. Tuo yllä mainittu äänite paljastaa myös Heardin heitelleen Deppiä padoilla ja pannulla, ja lyöneen häntä.

Tuomarin mukaan Depp silpoi itse sormensa. 12/14 välikohtauksista tapahtui päätöksen mukaan. Ja saman äänitteen olen kuunnellut, mutta sehän ei todista että Heard olisi osunut Deppiin padoilla ja pannuilla? Sillä on vissi ero osuuko vai ei,jotkut nääs heittelee ihan vaan raivotakseen.

Anyway, Deppin lasten kannalta kamalaa. Vanessa sentään on jo uusissa naimisissa ja porskuttaa eteenpäin.

Vierailija
22/24 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kuunnella nauhoite YouTubesta, oon Deppin puolella, vaikka tuskin hänkään puhdas pulmunen on

Vetihän se tietty aineita siihen tahtiin että melkoinen ränni oli päällä, mutta tuollaisen manipuloivan vaimon kanssa voi olla yhdellä jos toisella henkisellä puolella ongelmia. 

Eikä se ollut edes vaan manipulointia, vaan Heard mm. heitti Deppiä vodkapullolla, jolloin Deppiltä lähti pala sormea irti. Oikeesti rankkaa fyysistä väkivaltaa. Tuo yllä mainittu äänite paljastaa myös Heardin heitelleen Deppiä padoilla ja pannulla, ja lyöneen häntä.

Tuomarin mukaan Depp silpoi itse sormensa. 12/14 välikohtauksista tapahtui päätöksen mukaan. Ja saman äänitteen olen kuunnellut, mutta sehän ei todista että Heard olisi osunut Deppiin padoilla ja pannuilla? Sillä on vissi ero osuuko vai ei,jotkut nääs heittelee ihan vaan raivotakseen.

Anyway, Deppin lasten kannalta kamalaa. Vanessa sentään on jo uusissa naimisissa ja porskuttaa eteenpäin.

Osumisella ei ole mitään väliä, vaan sillä, heitetäänkö niitä kohti. Sain sen käsitteen nauhasta, että heitettiin.

Tuo sormitapaus on siitä hankala, että Depp oman versionsa mukaan suojeli Heardia vielä tuolloin. Tämä ei ole tavatonta kotiväkivallan uhrilta, mutta on myös helppo valehdella jälkikäteen että joo, kyllä se toinen nää vammat teki, vaikkei tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
24/24 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amber on kyllä kaunis nainen, minun makuun täysin 10/10.

https://www.google.com/search?q=amber+heard&client=ms-android-huawei-re…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi