Tänä talvena eniten pidetyt kengät...
kumisaappaat! Oikeesti, taas ties kuinka monta päivää taaskin putkeen pitänyt kulkee kumisaappaissa, kun kaikki on tuota loskapas*aa.
Kommentit (14)
Minulla ehkä kerran. Tammikuuhun asti kun ei ollut lunta, ei ollut loskaakaan.
Gore-tex maiharit. Mulla on viimeksi ollut kumisaappaat syyskuussa kun käänsin kompostit.
Sama juttu, Hait jalassa jatkuvasti. Muuten OK mutta housunlahkeet silti välillä
takaa ravassa. Pitäisiköhän laittaa myös kurahousut?
Bootsit tai maiharit. Eka talvi ehkä ikinä kun ei ole jalat kastuneet kertaakaan!?
Tänä talvena ostin lapselle (3.lk) talvikumpparit, ensimmäistä kertaa niitä on tarvittu. Täällä Oulussa kun sataa lunta aina välillä kuitenkin sen verran, että sen sulaessa on monta päivää loskapaskaa ja kuitenkin on sen verran viileää, ettei tavallisilla kumppareilla tarkene. Itselläni usein ulkollessa Sorelit, tosin vähän turhan lämpimät näille keleille tai sitten Goretex-lenkkarit.
Mä olen käyttänyt lenkkareita 95%. Se loput 5% on kiilakorkonilkkurit. Sellaset parempiin menoihin.
Mulla Jalaksen työmaiharit (pitävät vettä, mutta eivät ihan kumpparitasoisesti, koska niissä on nauhat) ulkoilukenkinä, muuten Merrellin nauhasaappaat (oliskohan ne goret). Lapsella Vikingin goret.
Crocseilla menty,niiden sadesaappaat ei ole yhtä kylmät ja inhat kun kumista tehdyt HAit ym.
Mulla on neljä paria flipfloppeja mitä käytän eniten, joten sanon että thongsit!
Mulla on ollu eniten käytössä tennarit, kuten jokaisena muunakin talvena. Ja keväänä, kesänä ja syksynä :)
Sama täällä. Hait ui jalkaan melkein automaattisesti aamulla. :)