Mä tiiän et ootte mulle ny kateellisia!!
Mä olen tehnyt ja postittanut tänään joulukortit. Lälläslieru :-)!
Kommentit (10)
no oon, kun en ole vuosiin viitsinyt postittaa yhtäkään. Mummille aina ennen lähetin, mutta kun mummi kuoli, sekin jäi.
Pirskatti sentään, mä en ole edes hankkinut kortteja vielä!! Pitäis ne hankkia, ostaa postimerkit, etsiä osoitevihkonen, kirjoittaa ne ja saada kortit vielä postilatikkoonkin... Kovin monelle en enää kortteja kirjoittele, mutta äkkiä se 15 korttia tulee tädeille ja muille sähköpostittomille.. Ehkä mäkin tässä joku nätti päivä repäisen. :-)
Joulukortti ilahduttaa aina. Ilokseni olen huomannut monen nuorenkin lähettävän kunnon vanhan ajan postikortteja.
Totta, oon kateellinen. Mä aina väsäilen niitä kortteja vimmatussa kiireessä viimeisenä postituspäivänä. Ja silti on vaan pakko tehdä itse..
Lisäksi jonkun osoite jää aina uupumaan ja sitä pitää sitten tiedustella siltä ja tolta.
Hölmön hommaa, mut en suostu tästä perinteestä kuitenkaan luopumaan.
Olen lopettanut koko homman. Huomasin joku vuosi takaperin, että se on turha stressi, varsinkin kun en itse ilahdu saamistani korteista yhtään.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 19:06"]
Olen lopettanut koko homman. Huomasin joku vuosi takaperin, että se on turha stressi, varsinkin kun en itse ilahdu saamistani korteista yhtään.
[/quote]
Sama juttu. Pelkkää velvollisuudentuntoahan se oli jo pitkään.
Oon itseasiassa kade.Ensin tulin tänne kurkkimaan,sillä mielin,et hitto mä kade voi olla.No olen.
Mä en saa aikaseks postitusta.Kerronpa hauskan tarinani.Muutaman kerran kaupassa käydessä,muistin vasta kotona unohtaneeni ostaa postimerkit.No sain sitten kortit kärrättyä autoon,siinä toivossa,että saan merkit ostettua ja postitettua.No ei,unohdin ostaa ja kortit jäi autoon.Yksi päivä muistin ostaa postimerkit,kun kävin kävellen kaupassa.Mutta merkit olivat kotona ja kortit autossa.Hain sitten kortit autosta ja sain merkit kiinni.Lojuneet viikon pari (tästä alusta asti pitkin kotia),milloin mikron päällä,milloin eteisessä odottamassa.Ja kävinpä toisessa kaupungissa äitini luona kylässä ja joulukuori mukana.En silti saanut niitä laatikkoon,vaikka kävin kaupassa jossa oli samassa myös postin piste.Vaan kappas,taas tuli kärrättyä kotiin..Herregyyde kun on hankalaa!!!Ees taas,ees taas,mut laatikkoon en saa!
Mä kävin tänään postissa viemässä punaset kuoret. 34 kpl itsetehtyjä kortteja. *huojennus*
Tuskin ne mihinkään liikkuu, joten ihan sama vaikka olisit postittanut maanantaina. Jos vielä laitoit ne siihen Itellan punaiseen kuoreen, niin ne kerätään jonnekin lajittelukeskukseen odottamaan.
Mutta muuten pisteet sulle! Itse askartelen kortteja tänä viikonloppuna, jos ehdin. Monta vuotta olen ollut myöhässä niiden kanssa.