Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin tää hirveä Leonid Breznev -kulmakarvamuoti katoaa?

Vierailija
02.11.2020 |

Tänään keskustassa oli taas toinen toistaan kamalampia tuuhennoksia ja microbladeja, nuoret kauniit tytöt olisi paljon kauniimpia normikulmilla.
Mitä ylipäätään miehet on mieltä? Onko tämä nyt siis naisten itselleen keksimä kilpavarustelu? Kenellä on tuuheimmat (teko)kulmat?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, te haluatte luonnollista tyyliä? No sitten minä olem breshnev potenssiin kaksi. Siinä teille luonnollisuutta.

Viikottain otan kirurginveitsellä kulmistani puolet pois, jotta saan ne sentin levyisiksi. En nypi, koska tuntikausien nyppiminen menee kidutuksen puolelle.

Vierailija
42/46 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin laitattaa kulmiin kestovärin ja muotoiluttaa niistä linjasta eksyneet karvat.

Mulla on kauniin muotoiset kulmat, ei ne kaipaa muuta.

Mutta en uskalla mennä, koska pelkään poistuvani maalatut pökkelöt kalapuikot

otsalla.

Kestovärillä ei saa aikaan kalapuikkoja. Väri vaalenee parin päivän aikana aika paljon, vaikka ensin saattaa vaikuttaa liialliselta.

Minulla on luonnostaan upeat cindycrawford-kulmakarvat, joiden alapuolelta nypin pois muutaman hajakarvan. Olen opetellut kestovärjäämään kulmani itse sen vuoksi, että joka ikinen kosmetologi, jolla olen ne värjäyttänyt, on yrittänyt muotoilla kulmiani. "Muutama hajakarva" tarkoittaa heille sitä, että nypitään reilusti alapuolelta ja leikataan yläpuolelta niin, että asiakas itkee peiliin katsoessaan seuraavat neljä viikkoa. Se, että kieltää kaiken nyppimisen, on taas epäkohteliasta sen vuoksi, että se osoittaa epäluottamusta kosmetologin ammattitaitoa kohtaan. Enkä siis ole mikään trendejä seuraileva neitonen, vaan samaa ikäluokkaa ihanan Cindyn kanssa, joten kosmetologin luulisi tietävän, että jollei reilua muutosta pyydetä, sitä ei myöskään anneta.

Joo ei ne naisten kulmakarvat tarvitse tuosta paksummat olla https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/8b/Cindy_Crawford_in_L… ja kun Cindykin on tumma niin hänelle sopii tummat ja vähän paksummat kulmakarvat.

Suomessa näkee nyt liikaa tällaisia paksuja tekopalkkeja jotka näyttää lentoon lähteviltä ja vielä tekoripsineen kaikkineen

https://s3.amazonaws.com/vuuzletv.com/wp-content/uploads/2020/01/130816…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sehän on ollut OUT muualla päin maailmaa noin 3-4 vuotta.

Suomalaiset roikkuu edelleen paksuissa feikeissä venäjämiestyylisissä blading-kulmakarvoissa, isoissa feikeissä afrikkalaismiestyylisissä täytehuulissa, överivalkaistuissa hiuksissa jonka aineiden kemikaalit tappaa kalat vesistä, tekoripsissä, tekokynsissä, tekohiuksissa ja kaikessa muussa turhassa muovissa kuten silikoneissa, ja kemikaalissa ja liimassa eli kaikessa sellaisessa mikä EI enää ole 2020-lukua!

Mulla on sitten varmaan insta jossain menneisyydessä kun se tunkee pelkästään feediin näitä pusuhuulia ja karvamatoja tän syksyn muoti päällä Pariisista, New yorkista, Lontoosta..

Eihän niillä näytösmalleillakaan ole enää niin vahvoja meikkejä naamassa kuin esim. pari kolme vuotta sitten.

Ja tietty kannattaa muistaa että ne jotka laittoi täytehuulet ja microbladingit pari kolme vuotta sitten, eivät ole vielä saaneet niitä naamoistaan pois koska microblading on kulmatatuointi, ja huuliin saattaa jäädä pitkäksi aikaa turvottavia kudosvaurioita, pahimmassa tapauksessa hermovaurioita ja sitten ne alkaakin roikkua turpean tunnottomina, lopun ikää jopa.

Vierailija
44/46 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila Koo kirjoitti:

Nuorisomuodit on aina kauheita :) Omassa nuoruudessani oli Twiggy-muoti. Huulet maalattiin beigellä, iholle niin vaaleaa meikkiä kuin löytyi ja silmien ympäri paksut mustat rajaukset. Ripsiväriä ylä- ja alaripsiin ja lisäksi maalattiin alaluomeen rajauskynällä pitkiä viivoja, jotka markkeerasivat alaripsiä. Osalle taisi kehittyä anoreksia, kun piti olla laudanlaiha.

Irtoripsiä käytettiin ja pahimpaan aikaan laitettiin samanlaiset sekä ylä- että alaluomiin. Aika hirveän näköistä.

Kasariaikaan tulivat bresnevit ekan kerran muotiin. Silloin Hemingwayn pojantyttäret oli suosittuja malleja ja heillä oli sellaiset luonnostaan. Margaux ja Mariel.

Vierailija
45/46 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä mitään breznevejä ole paljon nähty, mutta pitäähän sitä kunnon kulmakarvat olla. Kaikkein kauheinta on ollut se ohut, tussilla piirretty look. Selkeät kulmakarvat ovat tärkeä osa naisen ulkonäköä, pahimpia ovat ne kummitukset joilla ei meinaa erottaa minkäänlaisia kulmia.

Vierailija
46/46 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Tänään näin kassatytön, jolla omat kulmakarvat oli vypitty ja tilalle liimattu kuin mustasta teipistä Angry Biirds- kulmat. Aivan kauheat.

Sonninrengas nenässä ja hämähäkinverkkotatuointi korvan takana.

No näillä tytöillä tuskin on tavoitteenakaan sovittaa itseään sovinnaiseen kauneusihanteeseen. Ei ole mun tyyliä tuo kuvattu, mutta tavallaan arvostan vahvaa tyyliä, vaikka se olisi "rumakin".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän