Milloin tää hirveä Leonid Breznev -kulmakarvamuoti katoaa?
Tänään keskustassa oli taas toinen toistaan kamalampia tuuhennoksia ja microbladeja, nuoret kauniit tytöt olisi paljon kauniimpia normikulmilla.
Mitä ylipäätään miehet on mieltä? Onko tämä nyt siis naisten itselleen keksimä kilpavarustelu? Kenellä on tuuheimmat (teko)kulmat?
Kommentit (46)
Kulmat voi toki piirtää, mutta tatuoimisen, microbladingin ja muiden pysyvämpien menetelmien kanssa pitää olla varovainen. Helena Petäistöstä on valtavasti valokuvia, mutta jostakin syystä hänellä on niissä kaikissa hyvin paksu ja pitkä otsatukka. Oheisessa artikkelissa olevasta kuvasta pilkistää syy siihen. Kuka mahtoi olla se kulmienlaittaja, jonka mielestä kulmakarvat ovat hienot kirjaimellisesti keskellä otsaa? Helena itse?
http://kalajokinen.blogspot.com/2015/07/skandaali-paaministerin-muotoku…
No on se "muodin kärjestä" kadonnut jo ajat sitten. Kolkytluvun ohuet ovat nyt muotia.
Vierailija kirjoitti:
Aikanaan sekin katoaa jopa Suomesta. Kuten kaikki muutkin ihan käsittämättömät muodit ovat kadonneet. Niin kuin vaikka ne kokonaan pois nypityt kulmakarvat, joiden tilalle oli piirretty kynällä sellainen ohut, korkea, täysin epäluonnollinen kaari. Herran tähden ne olivat koomisen näköiset, enkä koskaan tajunnut, miksi jopa jotain sellaista tekee. Yhtä hassulta tämä toinen ääripää näyttää, ja yhtä vähän tajuan, miten kukaan voi kuvitella sen näyttävän hyvältä. Mutta niin se on ollut monen muunkin muotijutun kanssa, on kyse sitten meikistä, kengistä, vaatteista, kampauksista, laukuista tai mistä tahansa muusta. Jälkikäteen sitten katsellaan vanhoja valokuvia ja mietitään, että miten ei tajuttu, miten kamalilta näytettiin :D.
No ne ohuet ovat taas nyt "in".
Hauskan näköisiä sellaiset muodottomat taikinaamat, joissa on angrybirdsit :D Nehän vain korostavat sitä naaman muodottomuutta ja piirteettömyyttä.
Aivan järkyttäviä ja hauskoja. Ripsimuoti vielä kauheampi.
Vierailija kirjoitti:
Muoti nyt on sellaista. Mikä näyttää kivalta nyt, ei muka näytä kivalta enää kymmenen vuoden kuluttua. Just oli iltiksessä juttu, jossa kysyttiin, että pukeutuisitko vielä näihin 2010-luvun vaatteisiin.
Niin siis suomalainen muoti on tätä 90-luvun itäeurooppalaista katumuotia. Muu maailma on mennyt jo menojaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on luonnolliset kulmakarvat. Niitä ei ole koskaan nypitty. En meikkaa myöskään. Kulmani eivät todellakaan ole "ohuet ja naisellisesti kaartuvat". Luonnollisuus ja teennäisesti laitettu ei vaan sovi samaan pakettiin.
Mutta siis joillain näkee aivan hirveitä kulmameikkejä. Sitä laminointia en tajua yhtään. Miksi kukaan haluaa kulmakarvonen kasvavan ylöspäin!
Kauneustrendeissä luonnollisuus ei ole ikinä tarkoittanutkaan sitä syntymäasua tai mitään tekemättömyyttä - kyse on sen illuusion luomisesta. Laitettu, mutta "parempi". Yllättävää, että vielä olemassa ihmisiä jotka eivät tätä ymmärrä - jo perusymmärryn markkinoinnista opettaa tämän.
Vierailija kirjoitti:
Kulmat voi toki piirtää, mutta tatuoimisen, microbladingin ja muiden pysyvämpien menetelmien kanssa pitää olla varovainen. Helena Petäistöstä on valtavasti valokuvia, mutta jostakin syystä hänellä on niissä kaikissa hyvin paksu ja pitkä otsatukka. Oheisessa artikkelissa olevasta kuvasta pilkistää syy siihen. Kuka mahtoi olla se kulmienlaittaja, jonka mielestä kulmakarvat ovat hienot kirjaimellisesti keskellä otsaa? Helena itse?
Kyllä itse eoäilen että ne kulmat on mennyt keskelle otsaa pieleen menneen kasvojenkohotuksen takia.
Ranskassa myös on iso tarve olla kaunis kai noin yleensä, ei kiinnosta miestä rakastajattaret/ saa itselle oman.
Siellähän heitetään se lapsikin yksikseen itkemään omaan huoneeseen 3kk iässä ettei "häiritse parisuhdetta" ja lasten mäiskiminen avokämmenellä ei ole kiellettyä.
Lapset olkoon hiljaa. Noin yleensä minkä käsityksen olen saanut stereotypisesti, ei päde kaikkiin.
Ei mikään ihme että olisi leikellyt naamaansa kun siellä niin kauan on asunut.
Vierailija kirjoitti:
Siis sehän on ollut OUT muualla päin maailmaa noin 3-4 vuotta.
Suomalaiset roikkuu edelleen paksuissa feikeissä venäjämiestyylisissä blading-kulmakarvoissa, isoissa feikeissä afrikkalaismiestyylisissä täytehuulissa, överivalkaistuissa hiuksissa jonka aineiden kemikaalit tappaa kalat vesistä, tekoripsissä, tekokynsissä, tekohiuksissa ja kaikessa muussa turhassa muovissa kuten silikoneissa, ja kemikaalissa ja liimassa eli kaikessa sellaisessa mikä EI enää ole 2020-lukua!
Mulla on sitten varmaan insta jossain menneisyydessä kun se tunkee pelkästään feediin näitä pusuhuulia ja karvamatoja tän syksyn muoti päällä Pariisista, New yorkista, Lontoosta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä itse eoäilen että ne kulmat on mennyt keskelle otsaa pieleen menneen kasvojenkohotuksen takia.
Ranskassa myös on iso tarve olla kaunis kai noin yleensä, ei kiinnosta miestä rakastajattaret/ saa itselle oman.
Siellähän heitetään se lapsikin yksikseen itkemään omaan huoneeseen 3kk iässä ettei "häiritse parisuhdetta" ja lasten mäiskiminen avokämmenellä ei ole kiellettyä.
Lapset olkoon hiljaa. Noin yleensä minkä käsityksen olen saanut stereotypisesti, ei päde kaikkiin.
Ei mikään ihme että olisi leikellyt naamaansa kun siellä niin kauan on asunut.
Voisivatko kulmakarvat tosiaan nousta noin korkealle kasvojenkohotuksen vuoksi? Kai ne voisi sitten siirtää kirurgisesti takaisin. Tai ei sittenkään, arvet jäisivät näkyviin. Silmistä näkee, että nahkaa on vedetty kireälle joka suuntaan. Jos yhtään enää kiristyy, yläluomet katoavat ja räpyttely loppuu.
Tuo Petäistön sukupolvi taitaa olla sitä ikäluokkaa, jolle isommat kiristykset ovat jo olleet melko helposti saatavilla ja joka on siis joutunut tavallaan koekaniineiksi. Kummallista on se, että nuoret julkkikset menevät samaa polkua perässä, vaikka on ilmiselvää, että persoonallisuus katoaa kireän muovin alle ja jokaisella on samasta muotista tehty, pitkulaisen kulmikas hevosennaama, jota eivät jotkut poskitäytteet ja leukaimplantit paranna.
Haluaisin laitattaa kulmiin kestovärin ja muotoiluttaa niistä linjasta eksyneet karvat.
Mulla on kauniin muotoiset kulmat, ei ne kaipaa muuta.
Mutta en uskalla mennä, koska pelkään poistuvani maalatut pökkelöt kalapuikot
otsalla.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin laitattaa kulmiin kestovärin ja muotoiluttaa niistä linjasta eksyneet karvat.
otsalla.
Etsi hyvä kosmetologi. Itse en tehnyt kulmilleni mitään kevyttä nyppimistä lukuunottamatta vuosikausiin, koska sain allergisen raktion kulmaväristä.
Nyt vanhemmiten kulmat ovat haalistuneet täysin ja uskaltauduin luottokosmetologini käsittelyyn ja ohjeeni olivat: Ei liian ohuita kulmakarvoja ja aloitetaan vaalealla värillä, jonka annetaan vaikuttaa minimiaika. Hyvä tuli eikä reaktioita, kai ne värit ovat vuosien saatossa kehittyneet! Nyt menen uudelleen huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Mutta nämä naiset EIVÄT tajua sitä tosiasiaa, että miehet kiinnostuu enemmän luonnollisista naisista. Voin esimerkkinä antaa itseni: pian nelikymppinen, kaunispiirteinen luomunainen, tyttöseksi kutsutaan ( se ei loukkaa, sillä tiedän näyttäväni huomattavasti nuoremmalta ). Miehet roikkuu mun ympärillä ja piirittää, ovat myös tietoisia siitä, että pääkoppani sisällä on erittäin viisaita ajatuksia. En siis meikkaa ollenkaan, mun ei tarvitse. Omalla kohdallani myös huomannut sen, että meikki vanhentaa mua.
Kun miehet näkee naisen kokoajan tällailla "luomuna ja naturellina", he tietävät minkänäköisen naisen vierestä heräisivät myös aamulla.
Ja vielä sanottakoon, että jokainen tehkööt pärställeen tasan mitä huvittaa, mutta toisinaan se huvittaa myös muita, menee komiikan puolelle. Luonnottomuus kun ei pue ketään.
No mitä pahaa tässä nyt oli? Ilmeisesti tässä yläpeukut on miehiltä ja alapeukut naisilta, sen kyllä ymmärrän :)
Vierailija kirjoitti:
otsalla.
Kestovärillä ei saa aikaan kalapuikkoja. Väri vaalenee parin päivän aikana aika paljon, vaikka ensin saattaa vaikuttaa liialliselta.
Minulla on luonnostaan upeat cindycrawford-kulmakarvat, joiden alapuolelta nypin pois muutaman hajakarvan. Olen opetellut kestovärjäämään kulmani itse sen vuoksi, että joka ikinen kosmetologi, jolla olen ne värjäyttänyt, on yrittänyt muotoilla kulmiani. "Muutama hajakarva" tarkoittaa heille sitä, että nypitään reilusti alapuolelta ja leikataan yläpuolelta niin, että asiakas itkee peiliin katsoessaan seuraavat neljä viikkoa. Se, että kieltää kaiken nyppimisen, on taas epäkohteliasta sen vuoksi, että se osoittaa epäluottamusta kosmetologin ammattitaitoa kohtaan. Enkä siis ole mikään trendejä seuraileva neitonen, vaan samaa ikäluokkaa ihanan Cindyn kanssa, joten kosmetologin luulisi tietävän, että jollei reilua muutosta pyydetä, sitä ei myöskään anneta.
Tänään näin kassatytön, jolla omat kulmakarvat oli vypitty ja tilalle liimattu kuin mustasta teipistä Angry Biirds- kulmat. Aivan kauheat.
Sonninrengas nenässä ja hämähäkinverkkotatuointi korvan takana.
Miehenä voin sanoa, että tummat paksut Bresnevin kulmakarvat naisella ovat ällöttävän näköiset, hyi saakeli.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä voin sanoa, että tummat paksut Bresnevin kulmakarvat naisella ovat ällöttävän näköiset, hyi saakeli.
Eivät ne miehelläkään silmää hivele.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävän näköset nää vaaleat blondit tytöt jotka mustalla kynällä piirtäneet sellaset 5cm levyset palkit ottikkoonsa. Ihan pelleiksi ryhtyneet, ei vissiin peiliä kotona.
Joo hirveät JulmaKulmat monilla!
Tekee heidät vihaisen näköisiksi. Pahemmiksi kuin AngryBirdsit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne miehelläkään silmää hivele.
Voi kamala! :DDDDD
Et ole vaan ymmärtänyt että kaikilla ihmisillä ei ole näkyviä kulmakarvoja ollenkaan ja sen vuoksi joutuvat piirtämään kulmat jotta eivät herättäisi enempää huomiota. Tämmöisiä sukuja on Suomessa paljon, vähäkarvaisuutta, nuorena saattaa olla untuvaiset mutta vanhemmiten kulmakarvojen kohdalla vain arpeutuneen oloista ihoa.
Kokeilepa ajaa kulmakarvat kokonaan pois, huomaat että aika pian harkitset sinäkin piirtämistä.